۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۶۳۸۴۸
محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی از آمادگی این دانشکده برای همکاری چندجانبه با سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) خبر داد و بیان کرد: به‌مرور زمان برگزاری نشست‌ها نقد و بررسی کتاب در دانشکده علوم ارتباطات تبدیل به سنت شده است.


به گزارش خبرنگار عطنا، محمدمهدی فرقانی، 12 آبان‌ماه در نشست نقد و بررسی کتاب «ایران بین دو کودتا» در سالن شورای دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، (گزارش تصویری) اظهار کرد: به‌مرورزمان برگزاری این‌گونه نشست‌ها در دانشکده علوم ارتباطات تبدیل به سنت شده است، به‌طوری‌که سایر نشست‌های نقد و بررسی در حوزه کتاب نیز در این دانشگاه به‌خوبی برگزار می‌شود.


وی در ادامه مباحث مطرح شده در نشست‌ها نقد و بررسی به‌خصوص در زمینه کتاب‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: کتاب «ایران بین دو کودتا» با موضوع (تاریخ تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایران از انقراض قاجاریه تا کودتای ۲۸ مردادماه) توسط انتشارات سمت منتشر شده است که دکتر رحمانیان زحمت تألیف آن را کشیده‌اند.


فرقانی خاطرنشان کرد: به‌احتمال زیاد در پایان جلسه نقد و بررسی و معرفی این کتاب، خیلی از افراد به مطالعه این اثر ترغیب خواهند شد و از آن استفاده می‌کنند.


وی با بیان اینکه نشست نقد و بررسی کتاب «ایران بین دو کودتا» می‌تواند زمینه‌ای برای همکاری‌های بیشتر و چندجانبه در زمینه‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) باشد، گفت: این آمادگی در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی وجود دارد که امیدوارم با همکاری دکتر ذبیحی، سرپرست سازمان سمت و همکاران او به نتیجه برسد تا بتوانیم جلسات و مباحث علمی بیشتری را برگزار کنیم.


رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به خدمات مرحوم حجت‌الاسلام دکتر احمدی، رئیس سابق سازمان سمت، افزود: ایشان سال‌های سال برای این انتشارات زحمات فراوان کشیدند و این مؤسسه را بسیار ادیبانه و نجیبانه اداره کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار