۱۸ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۶۸
يا شما نمي دانيد كه به سوي جنگ می روید یا مي دانيد و مي خواهيد انگشت اتهام را از خودتان برداريد. توصيه مي كنيم دست از ماجراجويي جديد درخليج فارس برداريد و به سوي جنگ پيش نرويد.


سرلشکر پاسدار محسن رضایی با ارسال مطلبی در اینستاگرام شخصی خود، ضمن مقایسه با شرایط آغاز جنگ ایران با عراق با وضعیت کنونی عربستان، به وزیر دفاع عربستان سعودی خواست دست از ماجراجویی جدید در منطقه خلیج فارس دست بردارند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن این پیام به شرح زیر می باشد:


وزیر دفاع جوان و کم تجربه سعودی اخیر بیان داشته که آدم عاقل به سمت جنگ با ايران پيش نمي رود.


آقاي بن سلمان


ما چند ماه قبل به شما گفتيم مسير صدام حسين را نرويد، شما دارید همان كاري كه صدام قبل از شروع جنگ با ایران را کرد انجام می دهید، یعنی همراهي با شورشگران وضد انقلاب ايران و شهادت آيت الله صدر و خواهرش و پس از آن قطع روابط عراق با ايران. شما نیز با تكفيريها و اشرار همراهي مي كنيد و آیت الله نمر و شيعيان را شهيد مي كنيد و با ايران قطع رابطه مي كنيد، به سفارت ايران در يمن موشک مي زنيد و می گویید به دنبال جنگ نيستيد!


يا شما نمي دانيد كه به سوي جنگ می روید یا مي دانيد و مي خواهيد انگشت اتهام را از خودتان برداريد و از سقوط بورس خودتان جلوگيري كنيد و قيمت نفت را پايين نگه داريد. باز هم توصيه مي كنيم دست از ماجراجويي جديد درخليج فارس برداريد و به سوي جنگ پيش نرويد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار