۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۵۲۳۲


به گزارش عطنا به نقل از هالیوود ریپورتر، 98 چهره سرشناس که عمدتاً از تهیه‌کننده‌های متنفذ هالیوودی هستند و افراد پشت صحنه تولیدهای عظیم سینمایی، تلویزیونی و فرهنگی به شمار می‌آیند، با ارسال نامه‌ای سرگشاده، از باراک اوباما در توافق هسته‌ای با ایران حمایت کردند.


بر اساس این گزارش، نام متیو واینر (سازنده سریال پرطرفدار «مردان دیوانه») ، الی برود (مجری تلویزیون و میلیاردر)، نورمن لیر (نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیون)، فِرانک گِهری (آرشیتکت سازنده سالن کنسرت والت دیزنی) و لارنس بِندر (تهیه‌کننده سینما) در صدر فهرست امضا کنندگان نامه قرار دارند و اسامی دیگری مانند کارولین استراوس (مدیر تولید سریال «بازی تاج و تخت») متیو وِلکز (از مدیران ولیج رودشو) و دنیل آتیاس (کارگردان تلویزیون) نیز در این فهرست دیده می‌شود.


این نامه سرگشاده روز پنجشنبه در Jewish Journal در لس‌آنجلس به شکل یک یک آگهی تبلیغاتی منتشر شده است. امضاکنندگان این نامه عملاً با اظهارات جنگ‌طلبانه نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل مخالفت کرده و اعلام کرده‌اند که «از میان بردن توافق از سوی کنگره یک اشتباه تراژیک خواهد بود».


نامه مشابهی نیز در روز سه‌شنبه از سوی 36 ژنرال و آدمیرال بازنشسته آمریکایی در واشنگتن پست منتشر شده بود. در روزهای اخیر 29 دانشمند برجسته هسته‌ای و کارشناسان کنترل سلاح آمریکایی نیز در نامه دیگری خطاب به باراک اوباما این توافق را به عنوان راهی «مبتکرانه» و «دقیق» برای پیشبرد صلح در خاورمیانه ستوده‌اند.


با توجه به نفوذ این افراد در سینمای هالیوود، می‌توان انتظار داشت موضع حمایت از توافق هسته‌ای با ایران، در سینمای جهان مورد حمایت قرار گیرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار