۱۶ دی ۱۳۹۴ ۰۳:۲۷
کد خبر: ۲۵۰۵۷
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید شامل اشتغال، ازدواج و ودیعه مسکن دانشجویی به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، ذوالفقار یزدان مهر ضمن بازدید از آموزشکده فنی و حرفه ای پسران به تشریح برنامه های راهبردی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از جمله تدوین سند راهبردی کاربردی صندوق برای بهبود رفاهی دانشجویان پرداخت.

وی تقویت منابع مالی صندوق با جذب اعتبارات عمومی، افزایش درآمد اختصاصی صندوق با فعالیت های اقتصادی متناسب با ماموریت های آموزش عالی و بهره گیری از ظرفیت نهادها و بنیادهای خیریه و خیرین آموزش عالی را یکی دیگر از برنامه های مهم صندوق بیان کرد.

یزدان مهر، ایجاد کنسرسیوم با مشارکت و همفکری دانشگاه ها برتر را از دیگر برنامه های صندوق به منظور بالفعل در آوردن سرمایه ها و دارایی های ثابت دانشگاه ها با استفاده از سرمایه نقدی صندوق در راستای ایجاد ارزش افزوده اقتصادی بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران، یزدان مهر از فعال شدن برنامه پرداخت وام بنیاد علوی برای حمایت ازدانشجویان کم بضاعت نیز خبر داد و افزود: پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید نیز در راستای اشتغال و کارآفرینی، ودیعه مسکن و ازدواج دانشجویی بزودی عملیاتی می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار