۰۱ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۴۰۷۱

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان، گفت: ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره و همزمان با ایام خجسته آغاز امامت امام زمان(عج) از روز سه شنبه اول دی ماه در سایت لبیک آغاز شد.


big_125955474916
به گزارش عطنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، محمد زارع خاطرنشان کرد: پس از توقف عمره، برنامه ریزی های فرهنگی، اجرایی و اعزام ستاد در بخش عتبات عالیات متمرکز شد و اکنون اعزام هر سه ماه یکبار برنامه ریزی شده است. ثبت نام این دوره از روز اول تا هفتم دی ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir انجام خواهد شد و ۲۸۷ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به ظرفیت پذیرش و اعزام دانشجویان، تصریح کرد: در دوره قبل حدود ۸ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات اعزام شدند اما با توجه به استقبال دانشجویان،سهمیه به ۱۱۵۰۰ نفر افزایش یافت.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تاکید بر اینکه اعزام دانشجویان همه دانشگاه‌ها اعم از دولتی، غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است، درمورد اسکان دانشجویان گفت: هتل زائرین در نجف و در کربلا متمرکز است و هتل های مجزا برای اسکان زائرین دانشگاهی در نظر گرفته شده است.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به زمان اعزام و قرعه‌کشی نیز گفت: قرعه کشی همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهیان از ۵ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه دانشگاه‌ها سهمیه خاصی ندارند و انتخاب زائرین بر مبنای قرعه کشی انجام می شود.
وی در پایان با بیان اینکه اعطای وام به زائرین دانشگاهی از دیگر تسهیلات مورد نظر است، اذعان داشت: هماهنگی با بانک ملت برای اعطای وام یک میلیون تومانی از دیگر تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان است که بدون سپرده گزاری و با کارمزد ۴ درصد انجام خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار