۰۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۲
کد خبر: ۲۱۰۰۸

خدمات ارتباطی اسکایپ که زیر نظر شرکت مایکروسافت مدیریت می‌شود، روز گذشته پس از ۱۵ ساعت اختلال سرانجام توانست در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد.


به گزارش عطنا به نقل از اینکوئیرر، این هفته اسکایپ بزرگ‌ترین اختلال در تاریخ فعالیت‌های خود را تجربه کرد. این مسئله که ابتدا در چند کشور شناسایی شد، طولی نکشید که برای کاربران جهانی به یک مشکل بزرگ تبدیل شد تا به مدت ۱۵ ساعت دسترسی همه کاربران به خدمات اسکایپ غیرممکن شود.

شرکت اسکایپ با انتشار بیانیه‌ای مشکل پیش آمده را تکذیب کرد و توضیح داد که تمام اختلالات پیش‌ آمده را برطرف کرده است و این سرویس هم‌اکنون می‌تواند بدون بروز هر مشکلی توسط کاربران جهانی استفاده شود.

در این بیانیه گفته شد: «ما مشکلی را در شبکه خود شناسایی کردیم که از دسترسی کاربران به حساب‌های کاربری جلوگیری می‌کند و امکان استفاده از خدمات اسکایپ غیرممکن می‌شود. ما در تلاشیم تا ارتباط مجدد همه کاربران خود را برقرار کنیم و تمرکز اصلی ما برای ارایه مجدد همه خدمات است.»



 


در جریان این مشکل بزرگ کاربران اسکایپ بازخوردهای خود را روی توئیتر منتشر کردند و شکایت‌های خود را به این شبکه اجتماعی انتقال دادند. برخی کاربران نوشتند که تمام افراد در لیست دوستان‌شان آفلاین نشان داده می‌شد و برخی دیگر از غیرفعال شدن سیستم ارسال و دریافت پیام‌ها خبر دادند.

شرکت مایکروسافت تاکنون هیچ خبری در مورد بزرگ‌ترین اختلال سیستم ارتباطی اسکایپ منتشر نکرده است. اما شرکت اسکایپ به صورت جداگانه از کاربران خود به‌خصوص افرادی که به صورت سازمانی خدمات اسکایپ را مورد استفاده قرار می‌دهند عذرخواهی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار