۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۹۲۵۳۲
انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه

انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشکده‌های ارتباطات، ادبیات، علوم اجتماعی و خوابگاه گلعذاری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد و با توجه به نتایج آرا به دور دوم کشید که دوشنبه، 7 خردادماه جاری برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی که طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت مهلت تبلیغات داشتند، روز سه‌شنبه، ۱ خردادماه برگزار شد.


نتایج آرا را اینجا می‌توانید دریافت کنید.

در همین رابطه، پیرو تشکیل جلسه کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی در چهارشنبه، ۲ خردادماه ضمن بررسی نتایج کسب شده از انتخابات شورای صنفی دانشجویان، مقرر شد با توجه به عدم تصریح ممنوعیت کلیه داوطلبان از شرکت در انتخابات دور دوم، در دانشکده‌های ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشکده ارتباطات، دانشکده علوم اجتماعی کلیه واجدان شرایط برای دور دوم انتخابات جهت تعیین اعضای اصلی و علی‌البدل شورای واحد به رقابت بپردازند.


بنا بر این گزارش، در خوابگاه شهید گلعذاری نظر به کسب «نصف به اضافه ۱» دو نفر از داوطلبان، رقابت در مرحله دوم صرفا بین نفرات سوم تا هشتم (دو برابر اعضای مورد نیاز شورای واحد) به رقابت خواهند پرداخت.


انتخابات دور دوم در روز دوشنبه ۷ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۷ عصر در چهار مکان ذکر شده برگزار می‌شود.


گفتنی است کلیه‌ دانشجویانی که به دور دوم انتخابات شورای صنفی راه پیدا کرده‌اند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ شب تاریخ های ۲ ، ۵ و ۶ خرداد با رعایت ضوابط اعلام شده در فرم ثبت‌نام و شیوه‌نامه و آئین‌نامه شورای صنفی در دانشکده یا خوابگاه محل ثبت نام به تبلیغات بپردازند.


طبق اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبائی در صورت دریافت حکم انضباطی قطعی و یا کارنامه تحصیلی مبنی بر عدم احراز شرایط برای هر یک از داوطلبان در هر مرحله از انتخابات، آن کاندیدا از دور رقابت و شورای صنفی حذف خواهد شد.


گوشه‌هایی از رای‌گیری در شعبه‌های مختلف دانشگاه  را در ادامه می‌بینید؛

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار