۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۹۱۱۴۱
دکتر حسینعلی افخمی، عضو هیئت علمی گروه روابط عمومی

از مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی به پاس خدمات شایان به جامعه علمی و اخلاق حرفه‌ای بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر می‌شود.


به گزارش عطنا، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات است. این روز صرفاً یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از تعهد، تخصص، علم و هنر.


روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است و بی‌جهت نیست که مرحوم دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران می‌گوید «روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ی اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.»


به همین مناسبت، سه‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم تقدیر از حسینعلی افخمی، مدیر گروه روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در راستای نشست «رویکردهای نوین به حرفه روابط‌عمومی» در دانشگاه بوعلی‌سینای همدان برگزار می‌شود.


در نشست «رویکردهای نوین به حرفه روابط‌عمومی» به دبیری علیرضا عبداللهی‌نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسینعلی افخمی، مدیر گروه روابط‌عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ارائه و انتقال تجربیات خود حول محور مسائل و موضوعات مربوط به روابط‌عمومی‌ دانشگاه‌های سراسر کشور می‌پردازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار