۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۸۷۳۹۳
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت رسمی از ۱۲ اردیبهشت‌ماه با شعار «نه به کتاب نخواندن» آغاز به کار کرد و تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در فضاهای رواق شرق و غرب، شبستان و صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) میزبان بازدیدکنندگان است.


به گزارش عطنا، سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در فضایی به مساحت ۱۳۵ هزار متر مربع راه اندازی شده و دو هزار و ۵۰ ناشر داخلی و ۱۳۲ ناشر خارجی کتاب های خود را عرضه می‌کنند. نمایشگاه تهران در حال حاضر در قالب ۱۶ کمیته اجرا می‌شود که ۷ کمیته بر اساس سیاست‌های واسپاری وزارت ارشاد به صنف ناشران، توسط خودشان اداره می‌شود.


صربستان کشور میهمان و تونس شهر میهمان این دوره نمایشگاه هستند و ناشران آلمان، چین، ایتالیا، عمان، مجارستان، اتریش، روسیه و عراق نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند.


بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند از دو خط ۱ و۳ مترو، در ۲ ایستگاه مصلی و شهید بهشتی استفاده نمایند. همچنین پایانه‌های حمل‌ونقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی در محوطه مصلی به مقصد میدان‌های اصلی شهر و بلعکس، پیش‌بینی شده است. در ایام نمایشگاه ۸ پارکینگ مصلی به اهالی صنعت نشر و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمات‌رسانی می‌کنند.


در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، ورودی های ایستگاه‌های متروی مصلی و شهید بهشتی و ورودی‌های شماره یک در خیابان شهید بهشتی و شماره۱۲ در تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و خیابان خرمشهر، برای تردد مردم در نظر گرفته شده است.


در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، امکانات ایمنی، رفاهی و بهداشتی نظیر اتاق‌های مادر و کودک، غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، استراحت‌گاه‌ها، صندوق امانات، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، ایستگاه‌های اورژانس و آتش‌نشانی برپا شده است.


انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی در نمایشگاه امسال (سالن 6، غره 177) بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب را با حداقل ۱۵درصد تخفیف عرضه می‌کند. البته همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب، سامانه آنلاین ما هم کتاب‌ها را با ۱۵ درصد تخفیف ارائه به فروش می‌رساند.



عکاس: علی اکبریان‌میمند- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار