۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۷۶۴۵۰
هفتاد و پنجمین مجمع سالیانه «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی»

هفتاد و پنجمین مجمع سالیانه «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران» با حضور فرشاد مومنی، علیرضا بهشتی و اعظم طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.


به گزارش عطنا، هفتاد و پنجمین مجمع سالیانه ​«انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران» با حضور و سخنرانی، دکتر فرشاد مؤمنی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر سید علیرضا بهشتی استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و اعظم طالقانی نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره اول، یکشنبه، 13 اسفندماه در آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.


در این نشست مومنی تصریح کرد:‌ برای بهبود اوضاع ما نیاز به پیشرفت داریم، اما مسئله مهم در این راه این است که متوجه اولویت های علم و قدرت باشیم، از نظر من مهم ترین خطای راهبردی از کارافتادگی سیستمی است‌. از کار افتادگی سیستم می‌تواند لطمات زیادی به ما بزند و از گذشته تا کنون نیز این گونه بوده است، اما هر قدر به زمان کنونی نزدیک می شویم ابعاد این کار افتادگی سیستمی بیشتر هویدا می شود.


گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران نخستین انجمن اسلامی دانشجویان در ایران است که در اوایل دهه ۱۳۲۰ شمسی تاسیس شد. این انجمن در ابتدا در دانشکده پزشکی تاسیس سپس با پیوستن دانشکده فنی به انجمن اسلامی دانشگاه تهران تبدیل شد. از موسسان این مجموعه می‌توان از محب الله آزاده، عطاالله شهاب پور، مهندس مهدی بازرگان و عزت الله سحابی نام برد.


گزارش تصویری این برنامه را در ادامه می‌بینید؛


عکس: مسعود پناهی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار