۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۷۵۳۴۶
بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه

مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشکد حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رؤسای قبلی این دانشکده در سالن شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش عطنا، این مراسم یکشنبه ۶ اسفند‌ماه با حضور دانشجویان، استادان، اعضای هیئت علمی، استادان بازنشسته، فارغ‌التحصیلان و برخی از اعضای هیئت علمی سایر دانشگاه‌های کشور در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی در سال ۱۳۷۶ و توسط محمدرضا ضیایی‌بیگدلی، عضو هیئت علمی گروه حقوق عمومی و بین‌الملل این دانشگاه این دانشگاه پایه‌گذاری و تأسیس شد.


بعد از ضیایی‌بیگدلی به ترتیب عبدالحسین مجردی در سال ۱۳۷۷، حسنعلی مؤذن‌زادگان طی دو دوره از ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ و از ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸، غلامعلی چگینی‌زاده از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰، حسین سلیمی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳، محمدرضا احمدی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵، سیدجلال دهقانی‌فیروزآبادی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱، ابراهیم برزگر از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲، حمیدرضا علومی‌یزدی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ و هم‌اکنون نیز سیدمنصور میرسعیدی ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده داشته‌اند.


در این مراسم حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، محمدرضا ضیایی‌بیگدلی، مؤسس و اولین رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و وحید آگاه، عضو هیئت علمی گروه حقوق عمومی و بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه به سخنرانی پرداختند.


فیلمی از روند تاسیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی توسط واحد سمعی و بصری روابط عمومی این دانشکده تهیه شده است که می‌توانید آن را در ذیل مشاهده کنید:


[aparat id="t71HD"]


کاری از سامان خدایاری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار