۰۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۷۴۷۳۳
omid-ejtemaei2-molaverdi-kashi-payande-...-18-864x576

روز دوم و اختتامیه نخستین همایش ملی «امید اجتماعی در ایران» با همکاری موسسه رحمان و نهادهای علمی، پژوهشی و مدنی، سه‌شنبه، 8 اسفندماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.





به گزارش عطنا، همایش ملی «امید اجتماعی در ایران»، با محوریت «چیستی مفهوم و دستاوردهای نظری در حوزه امید اجتماعی»، «وضعیت امید اجتماعی در ایران»، «سبب‌شناسی امید اجتماعی و آثار و پیامدهای آن» و «راهکارهای ارتقای امید اجتماعی» به مدت دو روز برگزار شد.

در این همایش که به همت مؤسسه رشد، حمایت، اندیشه (رحمان) و با همکاری نهادهای علمی، پژوهشی و مدنی برگزار شد، استادان و صاحب‌نظران دانشگاهی و اجرایی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

در روز دوم این همایش شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، علیرضا علوی تبار، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار، محمدامی قانعی‌راد، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، محمدجواد غلامرضاکاشی، استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، حسین پاینده، استاد نظریه و نقد ادبی، بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه و نعمت‌الله فاضلی، استاد انسان‌شناسی و فرهنگ به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این روز دو پنل با موضوعات سیاست و امید اجتماعی و آسیب‌شناسی امید اجتماعی برگزار و در پایان جمع‌بندی پنل‌ها  و مراسم اختتامیه برگزار شد.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.


گزارش تصویری را در ادامه می‌بینید؛


عکس: شقایق صفی خانی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار