۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۷۳۲۱۷
alireza ashtari rokn abadi (1)

دبیر اجرایی مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: جشن بیست‌سالگی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور همه کسانی که سهمی در پیشرفت آن داشته‌اند یکشنبه برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی یکشنبه، ۶ اسفند ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن شهیدبهشتی این دانشکده برگزار می‌شود.


علیرضا اشتری‌رکن‌آبادی، دبیر اجرایی این مراسم در گفت‌وگو با عطنا گفت: در این مراسم همه‌ رئیس‌های قبلی دانشکده حقوق و علوم سیاسی از بدو تاسیس تاکنون، حضور می‌یابند و دکتر حسین سلیمی و دکتر ضیایی بیگدلی از سخنرانان اصلی هستند.


وی هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از 20 سال زحمت کارمندان اداری و علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی عنوان کرد و گفت: جشن بیست‌سالگی دانشکده حقوق و علوم سیاسی موجب بازیابی هویت دانشجویان حقوق و علوم سیاسی می‌شود.


دبیر اجرایی این مراسم درمورد مهمانان جشن بیست‌سالگی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: مهمانان این مراسم دانشجویان در حال تحصیل و دانش‌آموخته‌های قبلی حقوق و علوم‌سیاسی، استادهای بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشکده و کارمندان بازنشسته و کنونی هستند.


اشتری‌رکن‌آبادی از همه کسانی که دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی بوده‌اند و هستند دعوت کرد تا در جشن بیست‌سالگی دانشکده شرکت کنند و گفت: برای برگزاری این مراسم استاد، دانشجویان و کارمندان پا به پای هم تلاش کرده‌اند.


وی درباره تاریخچه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: موسسین دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی دکتر خلجی، دکتر برادران‌شرکا، دکتر حبیبی و دکتر ضیائی‌بیگدلی هستند و این دانشکده از مهرماه 1376 مستقل شد و به صورت مجزا کار خود را آغاز کرد.


دبیر اجرایی این مراسم تقدیر از پیشکسوتان، رئیس‌های پیشین و بازنشستگان علمی و اداری دانشکده را از برنامه‌های این مراسم دانست و گفت: سخنرانی دکتر ضیائی‌بیگدلی، از موسس‌های دانشکده، دکتر میرسعیدی، رئیس فعلی دانشکده، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه، اجرای زنده موسیقی توسط کانون موسیقی و طنزپردازی دوتن از طنزپردازان کشور بخش‌هایی از برنامه جشن بیست‌سالگی دانشکده است.


اشتری‌رکن‌آبادی در مورد ایده برگزاری این مراسم گفت: دکتر موسوی‌نیا و مهدوی‌زاهد ایده برگزاری این مراسم را به مسئولین دانشکده حقوق و علوم سیاسی دادند.


وی در پایان ضمن تشکر از دکتر میرسعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر ضیائی‌بیگدلی گفت: ما بسیار خوشحالیم که برای اولین بار همه اعضای خانواده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی را دور هم جمع می‌کنیم و برنامه‌های ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان داریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (3)

مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟

چندین سال است که در امارات کلیه سرویس‌های انتقال صوت با پروتکل اینترنت ممنوع بوده و برنامه‌هایی مانند واتس اپ، وایبر، تانگو، فیسبوک مسنجر، ایمو، لاین، کیک مسنجر، تلگرام و فیس تایم مسدود هستند.
استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید
گفتگوی اختصاصی عطنا با هوندا فَن

استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید

دنیای کنونی نسبت به جهان 2006-2010 تغییرات زیادی کرده است؛ این امر بر توسعه برخی از روابط بین المللی هم تاثیر گذاشته است. من شخصا فکر می کنم بهترین نتیجه برای ایران این است که این مسئله را در اسرع وقت...
علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نوسانات وضعیت اقتصادی و نداشتن امید به حل مشکلات که دلیل مهاجرت است با جوان‌گرایی و به کارگیری نسل جوان در ساختار‌های نظام کشور باعث پویایی و کاهش مهاجرت می‌شود.»
در افغانستان چه خبر است؟
ملازهی در گفتگو با عطنا بررسی کرد

در افغانستان چه خبر است؟

يك کارشناس مسائل افغانستان معتقد است: «طالبان می‌کوشد تا با حملات نظامی سهم بیشتری از قدرت در افغانستان را به خود اختصاص دهد؛ در حالی که در ایران یک ارزیابی واقع بینانه از تحولات افغانستان وجود ندارد.»
پر بازدیدها
آخرین اخبار