۰۸ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۶۳۱۲۴
KONGERE SHAHRVANDI roykard farhangi taghdir (72)

اولین کنگره علمی حقوق شهروندی با رویکرد فرهنگی به همت دبیرخانه کنگره حقوق شهروندی در ساختمان آرشیو کتابخانه ملی ایران برگزار شد.




به گزارش عطنا، در اولین کنگره حقوق شهروندی با رویکرد فرهنگی که پنجشنبه، 7 دی‌ماه برگزار شد، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، محمد روشن، معاون حقوقی مجلس، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، سید محمدهاشمی، پیشکسوت علم حقوق، رضا اکبری نوری، دستیار ویژه وزیر ارتباطات در امور حقوق شهروندی و روزبه کردونی، دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور شهروندی به ایراد سخنرانی پرداختند.


در این مراسم همچنین از رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و پوریا عسکری، عضو هیئت علمی گروه حقوق عمومی و بین‌الملل این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.


گفتنی است طی فراخوان صادره از سوی دبیرخانه در طول یک سال گذشته بیش از 200 رساله و پایان نامه در موضوع حقوق شهروندی به دبیرخانه واصل شد که از این میان 10 پایان نامه که به لحاظ داشتن محتوای مطلوب و مباحث کاربردی منتخب بوده‌اند، در روز برگزاری کنگره تقدیر شدند.


در بخشی از این برنامه پنل تخصصی با موضوع حقوق شهروندی در آموزش عالی برگزار شد که محمدرضا ویژه، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و معاون این دانشگاه از سخنرانان آن بود.




گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد؛

عکس: شکیبا شیرازی تهرانی -عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار