۰۲ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۶۰۹۸۰
maharathaye tadvin maghaleh elmi pajoheshi (8)

کارگاه تخصصی مهارت‌های تدوین مقاله علمی-پژوهشی با ارائه دکتر حسین عبداللهی، دکتر گودرز علی بخشی و دکتر حمیدرضا رحمانی‌زاده دهکردی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این کارگاه که به همت پژوهشکده فرهنگ پژوهی برگزار شد و حالت گفت‌وگو و تناظر آرا داشت، استاد مدیریت آموزشی و استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی به بحث پیرامون تکنیک‌های مقاله‌نویسی پرداختند.


در این کارگاه همچنین دکتر گودرز علی بخشی، استاد زبان انگلیسی و پژوهشگر پژوهشکده فرهنگ پژوهی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.


دکتر عبداللهی، استاد گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی است که دروسی مثل روش‌ها و فنون تدریس، اصول برنامه‌ریزی آموزشی و اقتصاد آموزش و پرورش درس می‌دهد. آخرین کتاب او با عنوان  نوسازی زندگی به تازگی منتشر شده است.


دکتر رحمانی زاده دهکردی، استاد علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی است که علاوه بر تدریس اصول علم سیاست، به ارائه روش‌های پژوهش در روابط بین‌الملل می‌پردازد. آخرین کتاب او پیش نگارش؛ گام نخست در فرایند پژوهش نام دارد.


دکتر علی بخشی، هم استاد گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی است که با پژوهشکده فرهنگ پژوهی دانشگاه علامه طباطبائی همکاری مستقیم دارد.


گزارش تصویری را در ادامه می‌بینید؛


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار