۰۲ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۵
ezdevaj daneshjooe

اولین جشنواره فرهنگی آموزشی زوج های دانشجو به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آغاز شد.


در این جشنواره که از روز گذشته و با هدف کمک به استحکام و پایداری بیشتر زندگی مشترک زوج‌های دانشجو آغاز شده، دانشجویان می توانند با گذراندن دوره آموزشی پیش بینی شده در این جشنواره و کسب نمرات، ضمن کسب مدرک معتبر از مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان از جوایز نفیس این دوره بهره مند شوند.


زوج هایی که تاریخ ازدواج (عقد) آنها بعد از اول فروردین 90 باشد می توانند در این جشنواره شرکت کنند.هم چنین دانشجو بودن یکی از زوجین از شرایط حضور برای شرکت در جشنواره است و هر یک از زوجین می توانند با ورود به پایگاه مرکز آموزش دانشگاهیان ضمن ثبت نام با وارد کردن نام کاربری در این دوره شرکت کنند.


در بسته آموزشی ازدواج دانشجویی که در 15جلسه 20 دقیقه ای به دانشجویان ارائه شده ، حجت الاسلام محسن عباسی ولده از مولفین چندین کتاب در رابطه با مقوله ازدواج و خانواده٬ دکتر محمود برجعلی از اساتید برسته روانشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی٬ حمید حبشی دارنده دکترای حرفه ای و 15 سال سابقه تدریس وروان درمانی بالینی در زمینه مهارت های زندگی و دکتر ابراهیم رزاقی چهره نام آشنا در حوزه اقتصاد٬ تدریس می‌کنند.


گذراندن حداقل یکی از دروس و کسب نمره بالاتر از 14 نیز از شروط حضور در این جشنواره است.


در کنار برگزاری بخش اصلی این جشنواره، سه بخش جانبی دیگر نیز برگزار می شود. این بخش ها شامل : ارائه پژوهش، مقاله و یادداشت در موضوعات مرتبط با ازدواج، شرکت در مباحثه های دانشجویی در بخش تالارهای گفتگو و راه اندازی وبلاگ شخصی در سامانه آموزش مجازی می شود.


به گزارش عطنا و به نقل از مأوا پیش از این مرتضی فاضلی، مدیر آموزش های فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درباره انتشار این بسته گفته بود: در این دوره‌ آموزشی عواملی که باعث موفقیت بیشتر دانشجویان دختر و پسر در امر مقدس ازدواج می شود مورد توجه بوده و تلاش شده است محتواهای مناسب برای ارتقای آگاهی و شناخت زوجین از شیوه های ارتباط موثر میان همسران و مهارتهای سازگاری در زندگی بانشاط و موفق ارایه گردد.


دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاهیان ضمن ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به مطالعه و گذراندن سرفصل‌های آموزشی مربوط به این طرح اقدام کنند.


جوایز نفیسی به نفرات برتر اعطا خواهد شد که سهمیه عمره دانشجویی برای 114 زوج، 20 دستگاه تبلت؛ کارت هدیه نقدی برای 200 نفر و بسته فرهنگی نفیس برای 50 نفر از جمله جوایز این دوره است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار