۰۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۶۶۴۷
چهارمین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل»

در چهارمین نشست انجمن روابط عمومی ایران با حضور استادان دانشگاه و جمعی از مسئولان از ناصر بزرگمهر، محمد سلطانی‌فر و مینا نظری تجلیل شد.


به گزارش عطنا، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «روابط عمومی؛ علم تا عمل» با موضوع «ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ایران» به همت دبیرخانه سلسله نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی ایران  برگزار شد.


در بخشی از این برنامه از محمد سلطانی فر، مدیرگروه ارتباطات واحد علوم تحقیقات، مینا نظری، برنده جایزه طلایی انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) و ناصر بزرگمهر، پیشکسوت برجسته روابط عمومی در ایران تقدیر به عمل آمد.



محمد سلطانی‌فر متولد ۱۳۴۰ در تهران، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، مدیر مسئول روزنامه صبح اقتصاد، مدیر تحقیقات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۱۳۷۸ تا کنون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.



ناصر بزرگمهر، چهره ماندگار روابط عمومی است که دستی هم به قلم دارد و نگاه استعاره‌ای‌اش به موضوعات خواندنی است. او درباره خود نوشته است: «شناسنامه می‌گوید در ۱۰ فروردین ۱۳۳۳ و در منتهی‌الیه پای چپ گربه قشنگ و ملوس ایران‌زمین، به شرط آن‌که از پشت سر نگاه شود، در شهری آبادان! متولد شده‌ام و حتما از روبه‌رو، زیر پای راست! اما مادرم اصرار داشت که شمع تولد یکی یک دانه‌اش را در هفتم فروردین‌ماه روشن کند، هنوز هم، مهربانانی هستند که هفتم فروردین‌ماه هرسال مهربانی می‌کنند».


بزرگمهر در این مراسم، ضمن تشکر از  استادان حاضر و برگزارکنندگان نشست، گفت: شعار همایش «روابط عمومی؛ علم تا عمل» از سوی شخص عالم، جناب دکتر سلطانی‌فر انتخاب و بنده فقط در حوزه عمل، کارگر حوزه ارتباطات و روزنامه‌‌نگاری هستم.


وی افزود: روابط عمومی با یک سلام آغاز می‌شود و با یک لبخند شکوفا می‌شود و با محبت شما این گل به بار می‌نشیند و فکر می‌کنم محبت شما را امروز من و دکتر سلطانی‌فر دریافت کردیم.



و اما مینا نظری، کارشناس ارشد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز که سال جاری با ارائه طرح علمی با عنوان EQ کارگزاران روابط عمومی ایران به رقابت با نمایندگان سایر کشورها پرداخت و توانست از بین ۵٠ فینالیست جایزه طلایی ایپرا ٢٠١٧ را به خود اختصاص دهد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار