۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۹۸۸
isc

طبق قوانین جدید و مصوب «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش‌های علمی‌پژوهشی  دانشگاه‌های سراسر کشور، تنها کنفرانس‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها و کنگره‌های نمایه شده ISC، دارای امتیاز پژوهشی، نمره پایان نامه و یا امتیاز ارتقا هستند.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دائمی «کنگره علمی حقوق شهروندی» دکتر ستار عزیزی، قائم مقام دبیر علمی اولین کنگره بین المللی حقوق شهروندی گفت: با همکاری دانشگاه بوعلی‌سینا همدان، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه شاهد و انجمن حقوق شهروندی، این کنگره دارای درجه علمی‌پژوهشی شد.


قائم مقام دبیر علمی، اولین کنگره بین‌المللی حقوق شهروندی با بیان این که هدف دبیرخانه حقوق شهروندی جریان‌سازی علمی، ایجاد ادبیات و گفتمان علمی در عرصه حقوق شهروندی است افزود: کنگره حقوق شهروندی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه شده  و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنگره از امتیاز پژوهشی، نمره پایان نامه و یا امتیاز ارتقا بهره‌مند می‌شوند.


وی گفت: فراورده‌های علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند با فراورده‌های تولید شده در ISI برابری می‌کند چرا که معیار‌های سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، بنابراین ثبت یک کنگره علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دیدگاه پژوهشگران، دانشگاهیان و محققان از جهت ارزیابی علمی آن کنگره با اهمیت است.


همچنین استادان و پژوهشگران می‌توانند مقالات علمی خود را در محورهای مصوب کمیته علمی و یا هر یک از فصول 22 گانه منشور حقوق شهروندی تا 25 آبان ماه1396 به نشانی CR2016.IR@GMAIL.COM ارسال نمایند .

گفتنی است اولین کنگره بین المللی حقوق شهروندی، چهارشنبه 29 آذر به مناسبت سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی در تهران برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های 88831065 و 88836872 ارتباط برقرار و یا به نشانی HSH1395.IR مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (3)

مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟

چندین سال است که در امارات کلیه سرویس‌های انتقال صوت با پروتکل اینترنت ممنوع بوده و برنامه‌هایی مانند واتس اپ، وایبر، تانگو، فیسبوک مسنجر، ایمو، لاین، کیک مسنجر، تلگرام و فیس تایم مسدود هستند.
استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید
گفتگوی اختصاصی عطنا با هوندا فَن

استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید

دنیای کنونی نسبت به جهان 2006-2010 تغییرات زیادی کرده است؛ این امر بر توسعه برخی از روابط بین المللی هم تاثیر گذاشته است. من شخصا فکر می کنم بهترین نتیجه برای ایران این است که این مسئله را در اسرع وقت...
علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نوسانات وضعیت اقتصادی و نداشتن امید به حل مشکلات که دلیل مهاجرت است با جوان‌گرایی و به کارگیری نسل جوان در ساختار‌های نظام کشور باعث پویایی و کاهش مهاجرت می‌شود.»
در افغانستان چه خبر است؟
ملازهی در گفتگو با عطنا بررسی کرد

در افغانستان چه خبر است؟

يك کارشناس مسائل افغانستان معتقد است: «طالبان می‌کوشد تا با حملات نظامی سهم بیشتری از قدرت در افغانستان را به خود اختصاص دهد؛ در حالی که در ایران یک ارزیابی واقع بینانه از تحولات افغانستان وجود ندارد.»
پر بازدیدها
آخرین اخبار