۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۴۰۱
mahak mostanad karestan khaniki arabmazar (14)

نشست بررسی علمی 6 فیلم اکران شده در سینماهای کشور با عنوان «هفته فیلم مستند» با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و «بنیاد کارآفرینی زنان و جوانان» روز آخر خود را پشت سر گذاشت.


به گزارش عطنا، این نشست که با هدف معرفی فیلم‌سازان کشور در راستای صنعت، سخت کوشی کارآفرینان نوپا در کشورهای در حال توسعه و در ۵ حوزۀ صنعت، آی‌تی-استارت‌آپ، کشاورزی، محیط زیست برگزار شد، در روز آخر خود به حوزه سلامت پرداخت و استادان و صاحبنظران دانشگاهی به بررسی ابعاد اجتماعی و اقتصادی فیلم مستند «بنیانگذار محک» پرداختند.


گفتنی است روز آخر این میزگرد با مدیریت فیروزه صابر، موسس و مدیرعامل «بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان» و با حضور زهرا آراستی، عضو گروه «توسعه کارآفرینی» دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران، هادی خانیکی، مدیر گروه «ارتباطات» دانشگاه علامه طباطبائی، علی‌اکبر عرب‌مازار یزدی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، زهرا بهروز آذر، کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی، محسن عبدالوهاب، فیلمساز و سعیده قدس، بنیانگذار موسسه خیریه محک برگزار شد.


فیلم مستند «بنیانگذار محک» به کارگردانی محسن عبدالوهاب، تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب و مشاوره هنری رخشان بنی اعتماد راجع به مادری است که یک روز قبل از تولد دو سالگی فرزندش وقتی برای چکاپ ماهانه به دکتر مراجعه کرد متوجه توموری در کلیه فرزندش شد و تلخی این درد او را به یکی از بانوان شیرین‌ این سرزمین تبدیل کرد.


علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های کارستان می‌توانند برنامه هفته اکران این مستندها را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان دنبال کنند.


عکس: شقایق صفی‌خانی- عطنا



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار