تماس با ما درباره ما آرشیو پیوندها نظرسنجی آب و هوا صفحه نخست ورزشی سیاست و بین الملل جامعه و فرهنگ اقتصاد انجمنهای علمی تحول علوم انسانی رویدادهای دانشگاه فیلم پادکست کتاب بخوانید ببینید بشنوید درباره ما تماس با ما پنجشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۴ Thursday, 17 July 2025 English Persian
مجموعه ویدئوهای «پوشه: پیوند جامعه و دانشگاه» (پوشه شمارۀ 2) «سیاستگذاری اجتماعی در جهان اسلام» در گفتوگو با علیاکبر تاج مزینانی اشتراک گذاری ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ کد خبر: ۳۰۰۱۷۷ لینک کوتاه atna.atu.ac.ir/001G5Z پسندیدم 0 گزارش خطا خبرهای مرتبط چگونگی سیاستگذاری اجتماعی در جهان اسلام همکاری دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک کرۀ جنوبی ثبت نام کانون اندیشه اسلامی از دانشجویان/ مطالعات تطبیقی علوم ارسال نظر نام: ایمیل: * : * نظر:
مجموعه ویدئوهای «پوشه: پیوند جامعه و دانشگاه» (پوشه شمارۀ 2) «سیاستگذاری اجتماعی در جهان اسلام» در گفتوگو با علیاکبر تاج مزینانی
پر بازدیدها روز هفته ماه دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است جولانی در باکو چه میکند؟ تحلیل گفتمان مصاحبه دکتر پزشکیان با تاکر کارلسون اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در طول جنگ ۱۲ روزه تکیهگاه توسعه، عامه مردم و تولیدکنندگان هستند در نظام سلطه، عدالت مفهومی بیپشتوانه است ثبتنام بیمه خدمات درمانی دانشجویان بینالمللی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مکانیسم ماشه چیست؟ انگارههای ابطال شده در جنگ ۱۲ روزه حفظ وحدت ملی در پساجنگ نیازمند تدوین پروتکلهای اقتصادی است تقویت روایتهای مشترک و بازآفرینی آنها سبب همبستگی جمعی در شرایط بحران می شود ضرورت پاسداری از هسته سخت ۹۰ میلیونی نظام دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است ایران وبازدارندگی هستهای بررسی ابعاد مشارکت باکو در تجاوز اسرائیل به ایران جولانی در باکو چه میکند؟ مذاکرات با آمریکا در فضای پس از جنگ چگونه ادامه یابد؟ ترامپ و احساس روانی شکست از آیت الله خامنهای مرور دستاوردهای جنگ تحمیلی اسرائیل و آمریکا علیه ایران اگر جنگ با اسرائیل را روایت نکنیم، برایمان روایت خواهند کرد جنگ هسته ای یا جنگ تمدنی؟ دادگاههای داخلی، تنها مرجع رسیدگی به جنایات اسرائیل علیه ایران تحلیل گفتمان مصاحبه دکتر پزشکیان با تاکر کارلسون درس بعد از دفاع مقدس ملی؛ لزوم همافزایی بیشتر حکمرانی مردمپایه، حکمرانی سیاسی و حکمرانی نظامی- امنیتی با یکدیگر تداوم تنشها در دستمزد و نرخ بهره، تورم را در ساختار اقتصاد نهادینه میکند پیشنهادهایی برای ساختن یک روایت مؤثر ملی و فراملی خون شهدا باعث همبستگی ملی در ایران شد خنثیسازی جنگ شناختی و تقویت وحدت ملی با صلابت عاشورایی هدف اصلی اسرائیل ضربه زدن به تابآوری مردم و کاهش آن است جنگ، استرس و مدیریت آن در فرصت توقف جنگ باید روایتهای یکپارچهساز ارائه دهیم لزوم توجه به مهاجرت افغانها در سیاستگذاری اجتماعی به عنوان یک پدیده پایدار نه موقتی پیام همدلانه معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان راه نجات ملت ایران، تقویت بنیه دفاعی، وحدت ملی و پیروی از فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب است ابعاد تربیتی واقعه عاشورا شایسته تعمق است گامی نو در پژوهشهای رسانهای و ارتباطات؛ از تاریخ مطبوعات تا هوش مصنوعی/ حضور چهرههای جهانی در هیئت تحریریه فصلنامه علوم خبری آخرین اخبار دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است مکانیسم ماشه چیست؟ ضرورت پاسداری از هسته سخت ۹۰ میلیونی نظام تقویت روایتهای مشترک و بازآفرینی آنها سبب همبستگی جمعی در شرایط بحران می شود حفظ وحدت ملی در پساجنگ نیازمند تدوین پروتکلهای اقتصادی است ایران وبازدارندگی هستهای جولانی در باکو چه میکند؟ انگارههای ابطال شده در جنگ ۱۲ روزه اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در طول جنگ ۱۲ روزه ثبتنام بیمه خدمات درمانی دانشجویان بینالمللی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است جولانی در باکو چه میکند؟ تحلیل گفتمان مصاحبه دکتر پزشکیان با تاکر کارلسون اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در طول جنگ ۱۲ روزه تکیهگاه توسعه، عامه مردم و تولیدکنندگان هستند در نظام سلطه، عدالت مفهومی بیپشتوانه است ثبتنام بیمه خدمات درمانی دانشجویان بینالمللی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مکانیسم ماشه چیست؟ انگارههای ابطال شده در جنگ ۱۲ روزه حفظ وحدت ملی در پساجنگ نیازمند تدوین پروتکلهای اقتصادی است تقویت روایتهای مشترک و بازآفرینی آنها سبب همبستگی جمعی در شرایط بحران می شود ضرورت پاسداری از هسته سخت ۹۰ میلیونی نظام دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است ایران وبازدارندگی هستهای بررسی ابعاد مشارکت باکو در تجاوز اسرائیل به ایران جولانی در باکو چه میکند؟ مذاکرات با آمریکا در فضای پس از جنگ چگونه ادامه یابد؟ ترامپ و احساس روانی شکست از آیت الله خامنهای مرور دستاوردهای جنگ تحمیلی اسرائیل و آمریکا علیه ایران اگر جنگ با اسرائیل را روایت نکنیم، برایمان روایت خواهند کرد جنگ هسته ای یا جنگ تمدنی؟ دادگاههای داخلی، تنها مرجع رسیدگی به جنایات اسرائیل علیه ایران تحلیل گفتمان مصاحبه دکتر پزشکیان با تاکر کارلسون درس بعد از دفاع مقدس ملی؛ لزوم همافزایی بیشتر حکمرانی مردمپایه، حکمرانی سیاسی و حکمرانی نظامی- امنیتی با یکدیگر تداوم تنشها در دستمزد و نرخ بهره، تورم را در ساختار اقتصاد نهادینه میکند پیشنهادهایی برای ساختن یک روایت مؤثر ملی و فراملی خون شهدا باعث همبستگی ملی در ایران شد خنثیسازی جنگ شناختی و تقویت وحدت ملی با صلابت عاشورایی هدف اصلی اسرائیل ضربه زدن به تابآوری مردم و کاهش آن است جنگ، استرس و مدیریت آن در فرصت توقف جنگ باید روایتهای یکپارچهساز ارائه دهیم لزوم توجه به مهاجرت افغانها در سیاستگذاری اجتماعی به عنوان یک پدیده پایدار نه موقتی پیام همدلانه معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان راه نجات ملت ایران، تقویت بنیه دفاعی، وحدت ملی و پیروی از فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب است ابعاد تربیتی واقعه عاشورا شایسته تعمق است گامی نو در پژوهشهای رسانهای و ارتباطات؛ از تاریخ مطبوعات تا هوش مصنوعی/ حضور چهرههای جهانی در هیئت تحریریه فصلنامه علوم خبری
جولانی در باکو چه میکند؟ تحلیل گفتمان مصاحبه دکتر پزشکیان با تاکر کارلسون اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در طول جنگ ۱۲ روزه تکیهگاه توسعه، عامه مردم و تولیدکنندگان هستند در نظام سلطه، عدالت مفهومی بیپشتوانه است ثبتنام بیمه خدمات درمانی دانشجویان بینالمللی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مکانیسم ماشه چیست؟ انگارههای ابطال شده در جنگ ۱۲ روزه حفظ وحدت ملی در پساجنگ نیازمند تدوین پروتکلهای اقتصادی است تقویت روایتهای مشترک و بازآفرینی آنها سبب همبستگی جمعی در شرایط بحران می شود ضرورت پاسداری از هسته سخت ۹۰ میلیونی نظام دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است ایران وبازدارندگی هستهای
بررسی ابعاد مشارکت باکو در تجاوز اسرائیل به ایران جولانی در باکو چه میکند؟ مذاکرات با آمریکا در فضای پس از جنگ چگونه ادامه یابد؟ ترامپ و احساس روانی شکست از آیت الله خامنهای مرور دستاوردهای جنگ تحمیلی اسرائیل و آمریکا علیه ایران اگر جنگ با اسرائیل را روایت نکنیم، برایمان روایت خواهند کرد جنگ هسته ای یا جنگ تمدنی؟ دادگاههای داخلی، تنها مرجع رسیدگی به جنایات اسرائیل علیه ایران تحلیل گفتمان مصاحبه دکتر پزشکیان با تاکر کارلسون درس بعد از دفاع مقدس ملی؛ لزوم همافزایی بیشتر حکمرانی مردمپایه، حکمرانی سیاسی و حکمرانی نظامی- امنیتی با یکدیگر تداوم تنشها در دستمزد و نرخ بهره، تورم را در ساختار اقتصاد نهادینه میکند پیشنهادهایی برای ساختن یک روایت مؤثر ملی و فراملی خون شهدا باعث همبستگی ملی در ایران شد خنثیسازی جنگ شناختی و تقویت وحدت ملی با صلابت عاشورایی هدف اصلی اسرائیل ضربه زدن به تابآوری مردم و کاهش آن است جنگ، استرس و مدیریت آن در فرصت توقف جنگ باید روایتهای یکپارچهساز ارائه دهیم لزوم توجه به مهاجرت افغانها در سیاستگذاری اجتماعی به عنوان یک پدیده پایدار نه موقتی پیام همدلانه معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان راه نجات ملت ایران، تقویت بنیه دفاعی، وحدت ملی و پیروی از فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب است ابعاد تربیتی واقعه عاشورا شایسته تعمق است گامی نو در پژوهشهای رسانهای و ارتباطات؛ از تاریخ مطبوعات تا هوش مصنوعی/ حضور چهرههای جهانی در هیئت تحریریه فصلنامه علوم خبری
درس بعد از دفاع مقدس ملی؛ لزوم همافزایی بیشتر حکمرانی مردمپایه، حکمرانی سیاسی و حکمرانی نظامی- امنیتی با یکدیگر
گامی نو در پژوهشهای رسانهای و ارتباطات؛ از تاریخ مطبوعات تا هوش مصنوعی/ حضور چهرههای جهانی در هیئت تحریریه فصلنامه علوم خبری
دانشگاه علامهطباطبائی میزبان بیش از ۱۵ هزار داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۴ است مکانیسم ماشه چیست؟ ضرورت پاسداری از هسته سخت ۹۰ میلیونی نظام تقویت روایتهای مشترک و بازآفرینی آنها سبب همبستگی جمعی در شرایط بحران می شود حفظ وحدت ملی در پساجنگ نیازمند تدوین پروتکلهای اقتصادی است ایران وبازدارندگی هستهای جولانی در باکو چه میکند؟ انگارههای ابطال شده در جنگ ۱۲ روزه اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در طول جنگ ۱۲ روزه ثبتنام بیمه خدمات درمانی دانشجویان بینالمللی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴