۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۷۱۰
7Flat-NeshastToghif-Poster

انجمن علمی دانشجویی روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبائی، نشستی را با عنوان بررسی «زمینه های توقیف مطبوعات در ایران و تبعات آن» برگزار می کند.

به گزارش عطنا، این نشست که سه شنبه، 22 اردیبهشت ماه برگزار می شود، در دو پنل جداگانه به بررسی زمینه های توقیف و تبعات توقیف مطبوعات می پردازد.

پنل اول با موضوع زمینه های توقیف است که در آن باقر انصاری استاد حقوق رسانه و حقوق ارتباطات، قدرت الله رحمانی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبائی و کامبیز نوروزی حقوقدان و عضو سابق هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، دیدگاههای خود را ارائه می کنند.

موضوع تبعات توقیف محور پنل دوم است که در آن حضور علی اکبر قاضی زاده روزنامه نگار و مدرس ارتباطات، مهدی فضائلی مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس و مجید رضائیان سردبیر سابق روزنامه ایران و عضو هیئت علمی دانشکدة خبر دانشگاه آزاد به ارائه دیدگاه های خود می پردازند.

گفتنی است این نشست در سالن شهید مطهری دانشکدة علوم ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به آدرس خیابان شریعتی، سه راه ضرابخانه، خیابان شهید داوود گل نبی، بعد از بیمارستان نگاه برگزار می شود و حضور برای علاقه مندان بلامانع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار