۰۵ تير ۱۳۹۶ ۱۵:۳۵
کد خبر: ۹۲۶۸۸
azmoon estekhdami (3)

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم از ادغام گروه های توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: همایشی برای تعیین شرح وظایف این گروه برگزار می شود.



به گزارش عطنا، عبدالرحیم نوه ابراهیم در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برگزاری همایش ملی توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها گفت: این همایش اواخر ماه جاری در یکی از دانشگاه ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این مساله که اخیرا گروه های توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها ادغام شده اند، در این همایش شرح وظایف گروه ها مشخص خواهد شد و  کارشناسان و صاحب‌نظران پیرامون تبیین سیاست های جدید گسترش آموزش عالی، ضرورت ها و فرصت های برنامه ریزی درسی در آموزش عالی، نوآوری در فرآیند تشکیلات برنامه ریزی درسی، طراحی رشته های جدید با تاکید بر تولید رشته های میان رشته ای به بیان نظرهای خود خواهند پرداخت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم افزود: دراین همایش حدود ۶۰۰ نفر از اعضای گروه های توسعه آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تقریبا به جز گروه علوم انسانی که تعداد آنها زیاد است، تمام رشته های گروه های کشاوری، هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی بازنگری شده و برنامه و تمرکز دانشگاه ها بر روی تولید رشته های جدید به ویژه میان رشته ای است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار