۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱
کد خبر: ۹۰۵۳۲
isc-arm

بر حسب گزارش استخراج شده از ISC تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری جمعاً بیش از ۸۸۰۰ مقاله با وابستگی سازمانی(affiliation) دانشگاه‌علامه‌طباطبائی اعم از اعضای هیئت‌علمی و دانشجو در سامانه نمایه استنادی علوم ایران به ثبت رسیده است.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبائی از میان تعداد کل مقالات، حدود ۲۰۸۰ مقاله، مشمول استناد دهی سایر پژوهشگران قرار گرفته است.


در تقسیم‌بندی دانشکده‌ا‌ی ۱۰۰ مقاله برتر، دانشکده‌های مديريت‌و‌حسابداري با ۲۷، اقتصاد با ۲۵، علوم‌اجتماعي با ۱۸ و روان‌شناسي‌و‌علوم‌تربيتي با ۱۷ مقاله در صدر و سایر دانشکده‌ها با تعداد مقالات تک رقمی در ادامه این لیست قرار دارند.


۱۸ تن از این فهرست، ارائه‌کننده مقاله «تک نویسنده» و از آن میان سعید مشیری، جلال دهقانی‌فیروزآبادی و محمدسعیدذکایی هر یک با ۲ اثر، ارائه‌کننده بیشترین مقالات «تک نویسنده» این لیست هستند و به عبارت دیگر، تنها ۳۳% مقالات نویسندگان با مشارکت گروهی و به صورت هم‌تألیفی نگارش شده‌اند.


در مسان این فهرست اعضای هیئت علمی خانم دانشگاه علامه طباطبائی نیز به چشم می‌خورند که شمس‌السادات زاهدی، معصومه اسمعیلی، شهلا اعزازی، سهیلا پروین، معصومه قاراخانی و شیوا دولت‌آبادی از آن جمله‌اند.


بنابراین گزارش، سه مقاله نخست با بیشترین استناد عبارتند از:


۱. «سرمایه اجتماعی، مفاهیم و نظریه‌ها»، سیدمهدی الوانی و سیدعلی نقوی با ۵۶ استناد


۲. «بررسی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و واکنش بازار به تغییرات سود نقدی»، علی ثقفی با ۵۴ استناد


۳. «بررسی رابطه بین سرمایه گذاران نهادی و ارزش شرکت»، یحیی حساس یگانه با ۵۳ استناد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار