۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۶:۰۵
کد خبر: ۸۹۷۵
poster03
انجمن علمی روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی و انجمن علمی ارتباطات دانشگاه تهران همایشی را با عنوان شبکه‌های اجتماعی موبایلی، ابعاد و پیامدها برگزار می‌کنند.

به گزارش عطنا، این همایش در روز 7 اردیبهشت‌ماه امسال ساعت 13 و 30 دقیقه در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

poster03

بر اساس این گزارش، استادان ارتباطات دانشگاههای تهران و علامه طباطبائی در این مراسم شرکت می‌کنند. ضمن‌آنکه اساتیدی همچون هادی خانیکی، یونس شکرخواه، مهدی منتظرقائم، محمود شهابی، عبداله.. گیویان و حسین اسکندری در این همایش سخنرانی کرده و یا کنفرانس ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ما، از جمله محورهای برنامه‌های این همایش؛ وایبر و فرهنگ عامه (جوکیسم، فرهنگ عامیانه وایبری و ادبیات وایبری)، زنان و کودکان در شبکه‌های اجتماعی موبایلی (زنان و بیم های اخلاقی و حضور کاربران کودک در وایبر)، نظارت و امنیت (مفهوم نظارت و وایبر و مسئله امنیت و حریم خصوصی)، موجهای وایبری و شایعات (شایعه‌پراکنی سیاسی و اقتصادی و موج‌های وایبری)، سنت و گفتگوی نسلی (هم‌نشینی نسلها و بازنشر نسلها) و نمایش و واقعیت (زبان تصویر و زمان مصرف کاربران (تصرف واقعیت به جای مجاز)) است.

این گزارش حاکی است، شبکه‌های اجتماعی موبایلی و مسئله توسعه از دیگر محورهای این همایش است که زیرشاخه‌های آن شامل ژورنالیسم موبایلی و شبکه‌های ارتباطات اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی موبایلی و مسئله کارآفرینی، شبکه‌های اجتماعی موبایلی و مشارکت سیاسی و شبکه‌های اجتماعی موبایلی و توانمند‌سازی و تحرک اجتماعی زنان و جوانان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار