۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۵۸
کد خبر: ۷۷۱۹۸
ziya

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه برای برگزاری جلسات مربوط به انتخابات تنها چارچوب ما ضوابط قانونی تعریف شده است،‌ گفت: بخش‌نامه‌ای در خصوص چارچوب‌های برگزاری این جلسات به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.


به گزارش عطنا به نقل از وزارت علوم، دکتر سید ضیا هاشمی با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها با بیان اینکه نگاه ما همچون تمام انتخابات گذشته، جلب مشارکت حداکثری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشارکت بیشتر دانشگاهیان و مردم موجب افزایش اقتدار ملی و انسجام اجتماعی جامعه می‌شود بر همین اساس دانشگاه‌ها نقش شایسته خود را در رابطه با انتخابات ایفا خواهند کرد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: از دانشگاهیان دعوت کردیم که بستر مشارکت حداکثری اساتید و دانشجویان را در مقدمات انتخابات در قالب برگزاری جلسات گفتگو، جلسات پرسش و پاسخ و سخنرانی فراهم کنند. این جلسات سخنرانی، گفتگو، مناظره، همایش، نشست علمی و پرسش و پاسخ با حضور سخنرانان مختلف در چارچوب ضوابط اعلام شده برگزار خواهد شد و محدودیت خاصی جز ضوابط قانونی ندارد.


هاشمی با تاکید بر اینکه تنها چارچوب ما ضوابط قانونی تعریف شده است، تصریح کرد: هماهنگی برای برگزاری و حفظ نظم و انضباط این جلسات با مدیریت دانشگاه‌ها و هیات‌های نظارت است.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: مشارکت حداکثری سیاسی و اجتماعی مردم در انتخابات برای ما مهم است از این رو بخشنامه‌هایی را در راستای یادآوری چارچوب‌های قانونی برگزاری جلسات مربوط به انتخابات به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار