۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ۲۳:۵۴
کد خبر: ۷۵۹۹

در راستای توسعه روابط علمی ایران و پاکستان، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه فاطمه جناح راولپندی امضاء شد.


به گزارش باشگاه خبری غلامه طباطبائی(عطنا) به نقل از مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، در جریان سفر معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی به کشور پاکستان جهت شرکت در اجلاس معاونین اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام، با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی خانه فرهنگ ایران در راولپندی، دکتر شجاع احمدوند با پروفسور ثمینا امین قدیر، رئیس دانشگاه فاطمه جناح دیدار و گفت‌وگو کردند.


47275_a1_210712


در این دیدار، رئیس دانشگاه فاطمه جناح ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمینه ارتباط علمی - فرهنگی افزون‌تر با مراکز علمی ایران، مباحثی در رابطه با وضعیت علمی و آموزشی دانشگاه فاطمه جناح ارائه کرد.


در ادامه این دیدار، دکتر احمدوند با اشاره به زمینه فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی از همکاری‌های مشترک پژوهشی و آموزشی با دانشگاه فاطمه جناح استقبال کرد.


وی تأکید کرد: امید است تا با امضای تفاهم‌نامه میان دو دانشگاه و اجرایی شدن بندهای مورد توافق طرفین جهت توسعه روابط علمی فرهنگی ایران و پاکستان گام‌های بلندی برداشته شود.


در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری میان دو دانشگاه به امضاء رسیده و مبادله شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار