۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۵۳۵
shagayeg (6)
مهندس مهدی علوی،مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی و مدیرمسئول باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)در پیامی سال نو را به دانشجویان،اساتید و کارکنان تبریک گفت.

علوی در این پیام آورده است:

اینجانب سال نو را به همه دانشجویان، اساتید و کارکنان عزیز و محترم دانشگاه علامه طباطبائی(ره)تبریک عرض می کنم. امیدوارم سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"نام گزاری شده است؛برای کشورمان سال پربرکت و توام با موفقیت های بزرگ باشد.

خبر خوش موضوع تفاهم در زمینه ی هسته ای نوید افق های روشن برای کشور است.  فناری هسته ای بومی شده، نشان از آن دارد که متخصصان و دانشگاهیان کشور عزیزمان می توانند در عرصه های مشابه علمی و فناوری گام های بلندی بردارند.در این زمینه ها نیز حرف های مهمی برای گفتن داشته باشند.

در مرحله بعدی تصویری نامناسب که امپراتوری  رسانه های غربی از طریق پروپاگاندای خبری از کشورمان ساخته بود، به دست خودشان فروریخت و برتری منطق و گفتگو را در مقابل صحنه سازی و زورگویی بر همگان مسجل ساخت.

در نهایت سالی که نکوست از بهارش پیداست.امیدوارم سال 94،با همدلی و همزبانی همه ارکان نظام، کشور و ملت به ویژه دانشجویان با فرهنگ و بزرگوارمان به پیروزی های بزرگ و جاودانه دست یابند.

مهدی علوی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار