۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۳۲۸۶
saei refah

مسئول برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم این انتخابات در دانشگاه، گفت: انتخابات دور دوم شورای صنفی در 8 حوزه انتخابیه در این دانشگاه از یکشنبه صبح، ساعت 8 تا 17 عصر برگزار می‌شود.


عبدالله نژد ساعی، مدیر امور رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌و‌گو با عطنا، اظهار کرد: در مجموع 98 نفر برای دور دوم انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علامه طباطبائی شرکت کرده بودند که 97 نفر از آن‌ها تأیید صلاحیت شدند.


وی با بیان اینکه دانشجویان در هشت حوزه انتخابیه شامل چهار دانشکده و چهار خوابگاه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: دانشکده‌ها شامل ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی،‌ علوم ارتباطات، روانشناسی و علوم تربیتی و حقوق و علوم سیاسی است.


ساعی خوابگاه‌هایی که انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی در آن‌ها برگزار می‌شود را خوابگاه شهید همت، شهید مطهری و شهید گلعذاری که همگی پسرانه هستند و شهید عضدی، دخترانه برشمرد.


وی گفت: انتخابات شورای صنفی در دانشکده‌های ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی و دانشکده علوم ارتباطات به دور دوم کشیده شده است و اگر کاندیداها اکثریت نسبی را به دست آورند، کافی است.


مسئول برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی افزود: انتخابات شورای صنفی در دو خوابگاه شهید گلعذاری و شهید عضدی نیز به دور دوم کشیده شده است و کاندیدا‌هایی که اکثریت نسبی را بدست آورند، پیروز انتخابات هستند.


وی با بیان اینکه همه کاندیداهای شرکت‌ کننده در انتخابات شورای صنفی این دوره همگی به جزء یک نفر تأیید صلاحیت شدند، اذعان کرد: آن یک نفر نیز به دلیل مشکلات آموزشی نمی‌تواند در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشته باشد. ضمن‌آنکه یک نفر هم به صورت تلفنی اعلام انصرف کرده بود که کمیته اجرایی انتخابات با انصراف او موافقت نکرد چون باید به صورت کتبی ارائه شود.


ساعی با اشاره به اینکه جلسه توجیهی ستاد اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شده است، گفت: جلسه نهایی برای کمیته اجرایی که در پای صندو‌ق‌های رأی حضور دارند هم برگزار شده است.


مسئول برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: کلیه تجهیزات و اسناد به خصوص تعرفه‌های برگ رأی و صندو‌ق‌ها برای برگزاری انتخابات، تحویل مسئولان شعب اخذ رأی شده است.


 اسامی داوطلبان واجد شرایط را اینجا دریافت کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار