۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۲۶۵۵
taghdir sam aram (9)

عصر دیروز، 10 اسفندماه در مراسمی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی از مقام دکتر سام آرام، به پاس خدمات ارزنده او در حوزه مددکاری اجتماعی تقدیر به عمل آمد.


به گزارش عطنا، مراسم تقدیر از دکتر عزت‌الله سام‌آرام، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، به پاس یک عمر خدمات ارزنده اجتماعی در حوزه مددکاری اجتماعی، عصر دیروز، سه‌شنبه، 10 اسفندماه با حضور اعضاء هیئت علمی این دانشکده برگزار شد.


در ابتدای این مراسم، دکتر علی‌اکبر تاج‌مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در سخنانی اظهار کرد: دکتر سام‌آرام از افراد شاخص در گروه سلامت اجتماعی فرهنگستان علوم هستند که هفته گذشته به پاس خدماتی که در حوزه‌های مختلف انجام دادند، به عنوان فردی برجسته در حوزه سلامت، این نشان را دریافت کردند.


تاج‌مزینانی ادامه داد: در این جا نیز از طرف ریاست دانشگاه علامه طباطبائی، هدیه‌ای فرستاده شده است که به ایشان تقدیم می‌کنیم.


در ادامه، دکتر عزت‌الله سام‌آرام، استاد مددکاری اجتماعی ضمن تشکر از رئیس دانشکده علوم اجتماعی و استادان این دانشکده، گفت: در طول چندین سالی که در فرهنگستان علوم پزشکی عضویت دارم، کارگروهی از جوانترین افراد پزشک در حوزه سلامت اجتماعی، ایجاد شده است که ما در آنجا سعی در نشان دادن این امر داریم که به همه بگوییم، حوزه سلامت اجتماعی، بیشتر حوزه‌ای در تخصص مددکاران اجتماعی و رفاه اجتماعی است.


وی با بیان اینکه در بین 20 نفری که عضو این کارگروه هستند، تنها من از علوم اجتماعی بودم، افزود: در تلاش‌هایی که انجام شد، توانستیم به شناخت دقیق‌تر حوزه سلامت اجتماعی کمک کنیم. تمام اسنادی که در این کارگروه ایجاد می‌شود نیز عمدتا بر این محور است که سلامت اجتماعی بیشتر وظیفه مددکاران است نه نیروهای پزشکی.


سام آرام ادامه داد: فرهنگستان، امسال افرادی را در رشته‌های مختلف مورد تقدیر قرار داده که همه در رشته‌های خود سرآمد بودند، مانند، آقای دکتر وزیریان که در دوره جنگ تحمیلی هم از خود رشادت‌های فراوانی نشان داده بود.


وی یادآور شد: بنده نیز در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفتم که متاسفانه به دلیل دوران مداوایی که درگیر آن بودم، در آن جلسه حضور نداشتم.


این استاد دانشگاه افزود: از آقای دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی نیز کمال تشکر را دارم که توجه ویژه‌ای را به این امر اختصاص دادند.


وی در پایان گفت: به نظر من، این اتفاق حرکتی ویژه برای دانشگاه و دانشکده ما محسوب می‌شودف چرا که دانشکده ما، جزو تأسیس‌کنندکان ابتدایی رشته مددکاری بود و من نیز هر عملی در این حوزه انجام داده‌ام، تنها در راستای وظیفه حرفه‌ای‌ام بوده است.


در پایان دکتر علی‌اکبر تاج‌مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی ضمن تبریک مجدد، پیام دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی را قرائت کرد و از این استاد برجسته دانشگاهخ تقدیر به عمل آمد.


گفتنی است بهمن امسال، در جشنواره تقدیر از برگزیدگان منتخب گروه‌های علمی فرهنگستان علوم پزشکی کشور از دکتر عزت الله سام آرام تقدیر شده بود.


گزیده تصاویر ارسالی:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار