۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۰۸۸۳
poster kongere fatemi

«کنگره بین‌المللی فاطمی؛ زن و خانواده مسلمان محور تحولات اجتماعی» چهارشنبه 18 اسفندماه 95 در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه، اتحادیه جهانی زنان مسلمان با مشارکت پژوهشکده زنان دانشگاه ‌الزهرا و مجمع جهانی تقرب مذاهب اسلامی اقدام به برگزاری این کنگره کرده‌اند.


بنا بر این گزارش، محوریت این کنگره  معاصرسازی زندگی حضرت فاطمه (س) در ابعاد خانوادگی، اجتماعی، اعتقادی، اخلاقی، فرهنگی، علمی و آموزشی، اقتصادی و سیاسی اعلام شده است.


تدبیر منزل، فرزندآوری، مادری، همسرداری، وفاداری، فرزندپروری از موضوعات ابعاد خانوادگی، ایجاد ارتباطات موثر، مسئولیت‌شناسی و حضور فعال در جامعه از موضوعات ابعاد اجتماعی، خدامحوری، ایثار، مقاومت، توکل و رضا به قضا و قدر از موضوعات ابعاد اعتقادی و سلامت معنوی، صداقت، خودمراقبتی، عفو و گذشت، نوع دوستی، زهد، عفت و تقوا از موضوعات ابعاد اخلاقی، سخنرانی، تبلیغ، روشنگری و ترویج سبک زندگی دینی در انتخاب خوراک و پوشاک از موضوعات ابعاد فرهنگی هستند.


همچنین تعلیم و تعلم احکام و معارف الهی، تعلیم و تعلم قرآن، حدیث خوانی و تفسیر از موضوعات ابعاد علمی و آموزشی، قناعت، اقتصاد مقاومتی، مدیریت اقتصادی، فرهنگ مصرف بهینه و دستگیری از نیازمندان از موضوعات ابعاد اقتصادی و حفظ وحدت مسلمانان، ولایتمداری، ظلم ستیزی، دفاع از ام القری اسلامی، وظیفه‌شناسی و بصیرت از موضوعات ابعاد سیاسی مطرح شده‌اند.


نشانی دبیرخانه این کنگره تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به چهارراه مفتح، شماره 248، مجتمع جهانی تقرب مذاهب اسلامی، دفتر امور بانوان و شماره تماس 88319711 است.


poster kongere fatemi

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار