۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۱۴
کد خبر: ۷۰۱۹
0000

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)،به نقل از روابط عمومی دانشگاه،دومین نشست کارگاه آموزشی "اصول و سبک های حرفه ای در خبرنویسی "، با حضور دکتر عبداللهی نژاد استادیار دانشکده ارتباطات دانشگاه مدرس کارگاه و تعدادی از کتابداران مجموعه کتابخانه های دانشگاه 13 اسفند ماه جاری در محل کتابخانه مرکزی برگزار شد.


کلاس خبر نویسی


در این نشست دکتر عبداللهی‌نژاد اصول حرفه ای و اساسی در نگارش تیتر، لید و متن خبر و شیوه های گردآوری اطلاعات، استفاده از سابقه خبر در لید خبر، را مورد بررسی قرار داده و گفت:  آنچه اهمیت دارد، نوشتن یک متن منسجم و پیوسته  است که مطابق خواست مخاطب و خواست رسانه  بوده و از هر گونه قضاوت و اظهار نظر شخصی و تفسیر و نتیجه گیری به دور است.


وی همچنین با توجه به این که وب سایت مذکور، مرتبط به دانشگاهی است که علوم ارتباطات در آن تدریس می شود، نگارش گزارش های خبری سطح حرفه ای را برای این سایت الزامی می داند.


عبداللهی نژاد  در انتها  با تدریس انجام و اداره مصاحبه های خبری و  فردی  به این جلسه پایان داد.


 نخستین نشست کارگاه آموزشی" اصول و سبک های حرفه ای در خبرنویسی "مورخ 29 بهمن 93  با مباحث تهیه، تنظیم، نگارش و انعکاس اخبار و گزارش های مرتبط با فعالیت ها و عملکرد این بخش  در "ساختمان پردیس 2 "برگزار شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار