۱۳ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۲۳۲
emam

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، هزینه‌ سفر به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی را از استان تهران اعلام کرد.


به گزارش عطنا به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، هزینه‌ سفر به عتبات عالیات، تحت تأثیر نرخ ارز در بازار داخلی، تعیین می‌شود. با توجه به این تغییر، قیمت نهایی بر مبنای ارز شناور محاسبه خواهد شد و بر اساس قیمت روزانه ارز متغیر خواهد بود.


حدود قیمت زمینی عتبات به عنوان نمونه از تهران، یک میلیون و صد و چهل و نه هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت هوایی از (ایستگاه تهران) یک میلیون و هشتصد و بیست هزار و ۵۵۰ تومان است.


همچنین قیمت نهایی عتبات سایر استان‌ها نیز بر اساس فاصله ایستگاه پروازی و با توجه به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است. از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ماه ۹۶ نیز با ۱۵ درصد افزایش قیمت روبرو هستیم و زائرینی که در این ایام اعزام می‌شوند، می‌بایست قیمت ایام ویژه را واریز کنید.


هزینه فرزندان نیز طبق جدول زیر محاسبه می‌شود. (از ایستگاه تهران).


کودکان زیر ۲ سال/ ۱۰ درصد هزینه کامل (زمینی:۱۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان) (هوایی: ۲۶۰ هزار تومان).


کودکان ۱۲-۲ سال/ ۸۵ درصد هزینه کامل(زمینی ۹۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان) (هوایی ۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان).


کودکان بالای/ ۱۲ سال هزینه کامل.



قیمت عتبات بر اساس امکانات و درجه هتل‌ها در عراق متفاوت است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تلاش است امکانات در خور و شایسته‌ای را در اختیار دانشگاهیان قرار دهد.


قیمت نهایی عتبات از سوی سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا به ستاد ابلاغ می‌شود و هزینه اخذ شده از زائرین نیز به حساب شرکت شمسا واریز خواهد شد. این هزینه شامل حمل و نقل، اسکان، ویزا و تغذیه زائرین از شهر مبدا به کشور عراق و بالعکس است.


همچنین با تفاهم نامه‌ای که بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت منعقد شده است، مبلغ ۱ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سفرهای زمینی و یک و نیم میلیون تومان در سفرهای هوایی در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت. قیمت نهایی عتبات از سایر استان‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار