۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۴۷۹۲
efaf-hejab-namayeshgah

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این دانشگاه برای توسعه موضوع عفاف و حجاب اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های پوشش اسلامی می‌کند.


به گزارش عطنا، حسین سلیمی در گفت‌وگو با مهر گفت: نمایشگاه‌های پوشش اسلامی این دانشگاه با هدف ارائه لباس‌های مناسب به دانشجویان برگزار می‌شود و دانشجویان دختر و پسر می‌توانند از این نمایشگاه‌ها خرید کنند.


وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه‌ها، یارانه پرداخت می‌شود تا لباس‌های ارائه شده در این نمایشگاه‌ها برای دانشجویان هزینه‌ مناسبی باشد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه این دانشگاه برنامه‌های ترویجی و ارشادی در حوزه عفاف و حجاب دارد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های پوشش اسلامی در این دانشگاه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.


سلیمی با اشاره به ابلاغ بخشنامه عفاف و حجاب از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها گفت: ما از گذشته در این زمینه فعالیت‌های زیادی داشته‌ایم و با ابلاغ بخشنامه وزارت علوم نیز کمیته عفاف و حجاب دانشگاه تشکیل شد.


وی اضافه کرد: برنامه‌های دانشگاه را در حوزه عفاف و حجاب به وزیر علوم ارائه کردیم و وی برنامه‌های دانشگاه در این زمینه را به عنوان نمونه‌ موفق به دیگر دانشگاه‌ها معرفی کرد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت‌های زیادی در حوزه عفاف و حجاب در این دانشگاه انجام شده، به نظر می‌رسد که در این زمینه قدمی رو به جلو برداشته‌ شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار