۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۱۹۴۷
arbaein

عصر دیروز سومین جلسه ستاد پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر حسن ملکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر خورسندی مدیر فرهنگی دانشگاه، حاج آقا حسینی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین اعضای فعال بسیج دانشجویی، کانون‌ها، هیأت اصحاب عاشورایی دانشگاه و ...برگزار گردید.


به گزارش عطنا، در این جلسه که به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب روحی و معنوی و تسهیل سفر برای دانشجویان عصر امروز در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه به بررسی ابعاد این سفر معنوی پرداخته شد و تصمیماتی اتخاذ گردید که در آن پیش بینی های امور قبل از سفر، امور ضمن سفر و همچنین تدابیر امور بعد از سفر با همفکری و تعامل و تقسیم وظایف صورت گرفت. مهمترین موارد مطرح در این نشست؛ بحث های مربوط به ثبت نام دانشجویان است که هزینه دریافتی از دانشجویان نصف هزینه کل سفر یعنی 650 هزار تومان می باشد. موضوع دیگر حل کردن مشکل ویزا و پاسپورت، مکاتبات با معاونت آموزشی، تهیه و تدارک وسایل نقلیه عمومی، پذیرایی و اسکان در طول سفر، جلسات توجیهی قبل از سفر، بررسی محتوای معنوی در ایام پیاده روی اربعین بود.


arbaein2


از دیگر تصمیمات این جلسه هماهنگی جهت وسایل حمل و نقل بود که با توجه به پیاده روی در ایام اربعین حسینی مسیر هوایی در نظر گرفته شد. و برای سهولت ثبت نام دانشجویان مبلغ 700 هزار تومان به دانشجویان وام از صندوق رفاه دانشجویان مختص سفر به عتبات در نظر گرفته شده است و با این روند تقریبا مسائل مالی برای دانشجویان تسهیل شد. 


علاقه‌مند با ارسال کلمه اربعین به شماره پیامکی 3000477799 و یا از طریق کانال  Arbaeenallame@ می‌توانند آخرین اطلاعات را دریافت نمایند.  مدت زمان سفر از 22 الی 29 آبان ماه خواهد بود. ضمناً سفر به صورت هوایی صورت می‌گیرد و ظرفیت محدود است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار