۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۱۹۴۳
neshast-teknologhi-amoozeshi-5

نشست بین‌المللی کارآفرینی در تکنولوژی آموزشی با محوریت یادگیری الکترونیکی، با حضور اساتید خارجی هم اکنون در سالن کنفرانس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، نشست بین‌المللی کارآفرینی در تکنولوژی آموزشی با محوریت یادگیری الکترونیکی با حضور اساتید پروفسور دنیل اشنایدراز دانشگاه ژنو سوئیس، دکتر خدیجه علی آبادی (هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی)، دکتر داریوش نوروزی (هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی)، دکتر محمد رضا نیلی احمد آبادی ( معاون آموزشی دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی)، و دکتر اسماعیل زارعی زوارکی (دبیر نشست و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی) امروز در دانشکده روانشناسی  دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در این نشست دکتر اسماعیل زارعی زوارکی در ابتدا به معرفی برنامه ها پرداخت. در ادامه  نشست پروفسور دنیل اشنایدر از دانشگاه ژنو سوئیس ضمن تشکر از اساتید و حاضران در نشست، درباره کاستن قیمت کلی برای تکنولوژی آموزش از منظر طراحی تا اجرا و راه اندازی صحبت کردند. اینکه در هر موردی که قرار است طراحی صورت گیرد توجه به پیشینه آن و عدم تکرار آن ضروری است و لازمه یک طراحی خوب تفکر لازم در مورد آن است.


پروفسور اشنایدر در رابطه با آموزش از مدل های خیلی بسته و کم تعامل و با امکانات پایین که به تنهایی هزینه بر هستند انتقاد کرده و بر یادگیری های اجتماعی تاکید کرد.


در ادامه نشست، بعد از پرسش و پاسخ، این استاد دانشگاه ژنو، همچنین بر ساختارهای قوی اینترنتی، برای اجرای متُدهای جدید آموزشی با کمترین هزینه، تاکید کرد.


او ضعف ساختارهای فنی قوی، دانش ضعیف زبان انگلیسی، مدرک‌گرایی و عدم انگیزه درونی را از چالش‌هایی دانست که مانع از اجرای متدهای جدید به قول بسیاری از مدرسان می‌شود.


.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار