۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۱۹۲۷
kolahbardari-hoghoogh

نشست تخصصی «کلاه‌برداری با پوشش ثبت شرکت‌ها و راه‌کارهای پیش‌گیری از این جرم»، با همکاری قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سه شنبه 27 مهرماه جاری، در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، نشست «کلاه‌برداری با پوشش شرکت‌ها و راه‌کارهای پیش‌گیری» با سخنرانی و طرح موضوع در چهار حوزه حقوقی توسط کارشناسان و مسئولان عالی رتبه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قوه قضاییه و دانشگاه علامه طباطبائی همراه خواهد بود.


طبق اطلاعیه این نشست که در ساعت 8:30 تا 12 روز سه‌شنبه 27 مهرماه در تالار دفاع دانشکده حقوق برگزار می‌شود؛ مرتضی ادب، مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد واملاک کشور با موضوع « نقش ثبت الکترونیک و استقرار نظام‌های اطلاعاتی در ایجاد شفافیت و ارتقاء سلامت اداری» سخنرانی می‌پردازد.


بهرام حسن‌زاده، رئیس اداره نظارت بر امور ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری استان‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز به طرح مسئله «ساختار حقوقی و مبانی قانوین نظام اشخاص حقوقی؛ ضرورت‌ها و نیازها» خواهد پرداخت.


در ادامه «تحلیل ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاه‌برداری از منظر حقوق کیفری ماهوی» و «پیشگیری از کلاه‌برداری با پوشش ثبت شرکت‌ها» دو موضوعی است که توسط تهمورث بشیریه و محمدرضا رهبرپور، اعضای هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی ارائه می‌شود.


بر این قرار است که در پایان با سخنانی از مهدی امیری اصفهانی، قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم قوه قضاییه مراسم اختتامیه این نشست برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار