۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۸۱
kheyrieh


بخشدار مرکزی شهرستان چابهار گفت: «کانونفرهنگی خیریه» دانشگاه علامه طباطبائی تهران امسال کمک های چشمگیری به دانش آموزان دهستان پیرسهراب دشتیاری در بخش مرکزی این شهرستان کرده است.

به گزارش عطنا، به نقل از مهر عبدالطیف شیخ زاده درگفتگو با این خبرگزاری اظهار داشت: کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی تهران در سال جاری کمک‌های فرهنگی و آموزشی چشمگیری به مدارس و دانش آموزان دهستان پیرسهراب دشتیاری در بخش مرکزی این شهرستان کردهاست.


شیخ زاده گفت: برگزاری کلاس های تقویتی، کنکور ، آموزشی ، بهداشتی و تربیتی و نیز خرید و در اختیار قراردادن کتاب های کمک آموزشی به ارزش ۵۰ میلیون ریال از جمله این کمک‌ها بوده است.


وی افزود: با هدف ایجاد انگیزه و تقویت روحیه جهت ورود دانش آموزان به مراکزآموزش عالی و دانشگاه‌ها ۶ نفراز دانش آموزان مستعد دهستان پیرسهراب دشتیاری به اردوی علمی - تفریحی به تهران اعزام و از مراکز تفریحی، تاریخی و دانشگاهی تهران بازدید کردند.


او خاطر نشان کرد: این کانون تعداد ۲۵ دستگاه کولر گازی در اختیار مدارس قرار داده و در حال مذاکره با خیرین مدرسه ساز برای احداث ۵ باب مدرسه جهت توسعه فضاهای آموزشی است.


بخشدار مرکزی شهرستان چابهار تصریح کرد : کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبایی تهران با ایجاد کمپین «دست یاری به دشتیاری» در حال جذب کمک های مادی و معنوی خیران به دانش آموزان دهستان پیرسهراب دشتیاری در بخش مرکزی این شهرستان است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار