۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۳
کد خبر: ۵۱۶۱۲
sardar

معاونان دانشگاه علامه طباطبائی ابراز کردند: خرسندیم که در این دانشگاه فرصت خدمت به دانشجویانی داریم که مطالبات و خواسته‌­های خود را با رفتار مدنی و گفت‌وگوی برخاسته از دانش و ادب می‌آمیزند.


به گزارش عطنا، دکتر نادر نعمت‌الهی، معاون آموزشی دانشگاه علامه و دکتر حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجوئی دانشگاه علامه، نامه‌ای خطاب به دانشجویان این دانشگاه نوشتند.


متن این نامه را در زیر می‌خوانید:


درخواست و دغدغه‌­های شما در مورد پاره‌ای از موضوعات صنفی ملاحظه شد. خرسندیم که در این دانشگاه فرصت خدمت به دانشجویانی داریم که مطالبات و خواسته‌­های خود را با رفتار مدنی و گفت‌وگوی برخاسته از دانش و ادب می‌آمیزند. از این رو لازم است نکاتی را در باب خواسته‌­های شما دانشجویان گرامی بیان کنیم:




  1. در مورد درخواست عدم محاسبه سنوات نیم­سال پنجم کارشناسی ارشد، موضوع پیش از وصول نامه درخواستی دانشجویان، اعمال و اجرائی شده است. در مورد دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال 94 حسب ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیم­سال پنجم مشمول جریمه نخواهد شد و بنا به دستور رئیس محترم دانشگاه این موضوع مشمول دانشجویان ورودی سال 93 نیز شده است. در مورد دانشجویان دکتری ورودی‌های سال­های 88‌ تا 94، نیم­سال نهم جزو سنوات مجاز محسوب می­شود و همانند سابق، نیم­سال دهم مشمول هزینه سنوات نمی­شود.‌ در مورد دانشجویان کارشناسی در نیم­سال نهم نیز، همانند سابق هزینه‌­ای دریافت نمی­شود.

  2. دانشجویان فوق­‌الذکر می­توانند با نرخ‌­های معمول از خوابگاه­‌های دانشگاه استفاده نمایند. خوش‌بختانه دانشگاه علامه طباطبائی تنها دانشگاهی است که تمامی دانشجویان متقاضی خوابگاه خود را در ساختمان‌های بازسازی شده اسکان داده است؛ و بنا به بازدیدهای مکرر، استاندارد سرانه دانشجو در خوابگاه­‌های دانشگاه بالاتر از استاندارد اعلام شده توسط صندوق رفاه دانشجویان است. البته در مورد دانشجویان شبانه که در درخواست مذکور به یکی از خوابگاه‌­­ها اشاره شده است، لازم به ذکر است مطابق با ضوابط و مقررات، دانشگاه هیچ تعهدی به تامین خوابگاه برای ایشان نداشته و این موضوع در دفترچه‌­های کنکور نیز از پیش اعلام شده است؛ با این حال در 3 سال گذشته دانشگاه تلاش کرده که خوابگاه این گروه از دانشجویان را نیز تامین نماید؛ هرچند به ناگزیر به اندکی فشردگی بیشتر در فضای اسکان منجر شده است.

  3. با احترام به خواست دانشجویان، همکاران حوزه دانشجویی در حال بررسی هستند که چنانچه قوانین موجود و نیز قواعد بودجه دانشگاه اجازه دهد تسهیلات بیشتری برای غذای دانشجویان سنواتی فراهم شود و نتیجه آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.


با امید به بالندگی و رشد تربیتی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان معزز در سایه الطاف خداوند، بدون تردید همکاران ما در حوزه‌های معاونت‌­های آموزشی و دانشجویی به رغم کمبودهای موجود تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات موثرتر به کار خواهند گرفت.


دکتر نادر نعمت الهی، معاون آموزشی دانشگاه علامه


دکتر حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجوئی دانشگاه علامه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار