۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۱۱۵۰
mostanad-parvande-natamam

مستند «پرونده ناتمام» در 20 دانشگاه سراسر کشور اکران می‌شود علاقه مندان می‌توانند ثبت نام کنند.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، مستند «پرونده ناتمام» سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در 8 شهریور با حضور حجت الاسلام حمید روحانی، استاد حسن عباسی، مسعود ده‌نمکی و حمیدرضاترقی در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد و رسانه های مختلف داخلی و فارسی زبان خارجی از جمله بی بی سی فارسی به آن واکنش نشان دادند.


با شروع سال تحصیلی جدید این مستند جنجالی آماده اکران در دانشگاه‌ها است و تشکل های و نهادهای دانشجویی، سیاسی و فرهنگی می­توانند این مستند را برای مخاطبین خود به نمایش در آورند.


تاکنون بیش از 20 دانشگاه برای اکران مستند آقای نخست وزیر اقدام به ثبت نام کردند که از جمله آن ها می توان به دانشگاه های امام صادق (ع)،یزد، اصفهان، خوارزمی، شاهد، علم و صنعت، مازندران، امیرکبیر، شیراز، علوم شهید بهشتی، دانشگاه صدا و سیما، مازندران، تفرش و علامه طباطبایی و .... اشاره کرد.


مستند «پرونده ناتمام» به کارگردانی جواد موگویی روایتی از ناگفته‌های انفجار دفتر نخست وزیر در سال 60 است که در آن حادثه رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند. در این مستند جنجالی که ساخت آن بیش از 5 سال زمان برده است با چهره های مختلفی همچون مرحوم عسگر اولادی، عطریانفر، کامران، حجت الاسلام اژه ای و ... گفت‌وگو شده است.


علاقه‌مندان می توانند برای ثبت اکران در دانشگاه با شماره تلفن های 09389321122، 09354379938 و 09123126384 تماس به عمل آورند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار