۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۷۰۳۹
andalus

کنگره بین‌المللی میراث اندلس، ایبریا-ایران در تاریخ شانزده و هفده نوامبر 2016 با همکاری مرکز فرهنگ مدیترانه، دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه سویا، در شهرسویا اسپانیا، برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا دور نخست این همایش بین‌المللی، سال گذشته در همین تاریخ به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در تهران برگزار شده است.


کمیته برگزارکننده همایش  از محققان، علاقمندان و متخصصانی که در این حیطه کار کرده‌اند، دعوت کرده است تا تاثیرات متقابل ایران و اندلس را در حیطه‌های مختلف مورد مطالعه قرار دهند.


کلیه علاقمندان برای شرکت در همایش می‌توانند چکیده مقاله خود را، حداکثر در سیصد کلمه، همراه با رزومه تخصصی و حرفه‌ای خود، به آدرس‌ ایمیل دبیرخانه همایش به یکی از آدرس نشانی‌های  alandalus@tresculturas.org و paper@alandalus2016.ir ارسال کنند.


بنابراین گزارش، چکیده مقالات بایستی به وضوح، اهداف مقاله را به درستی بیان کند. کمیته علمی که با هدف بازبینی چکیده‌های ارسالی تشکیل شده است، به بررسی آثار پرداخته و مقالات منتخب را چاپ خواهند کرد.


لازم به ذکر است که مقالات منتخب تنها از بین مقالاتی انتخاب خواهند شد که در طول همایش ارائه شده باشد.


دبیرخانه همایش، آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله را 9 سپتامبر 2016 برابر با 19 شهریور 1395 عنوان کرده است که تا تاریخ 30 سپتامبر، نهم مهر ماه نیز عناوین چکیده‌های منتخب اعلام خواهد شد.


همچنین این دبیرخانه آخرین مهلت ارسال مقاله نهایی را برای مقالات منتخب،  28 اکتبر 2016 برابر با هفتم آبان ماه 1395 عنوان کرده است.


گفتنی است، دبیران همایش خوسه مانوئل سر براگراخرا و دکتر نجمه شبیری معرفی شدند.


علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به نشانی اینترنتی همایش، به آدرس http://www.alandalus2015.ir، از آخرین اخبار این همایش مطلع شده و یا در صورت هرگونه سوال با نشانی ایمیل  info@alandalus2016.ir در ارتباط باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار