۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۶۰۳۰
uni ferdosi mashhad


uni


تنی چند از دانشجویان کشور ایتالیا باهدف یادگیری زبان فارسی برای آموزش دوره یک ماهه در ایران وارد دانشگاه فردوسی مشهد شدند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، علی غنایی، رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص سفر دانشجویان ایتالیایی به ایران گفت: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای بین‌المللی شدن دانشگاه و افزایش جذب و فراهم آوری شرایط حضور متقاضیان اروپایی برای تحصیل این اداره برنامه ای منظم و جامع برای آشنایی دانشپذیران ایتالیایی با ایران، شهر مشهد و به ویژه دانشگاه فردوسی مشهد تهیه و تنظیم کرد.


وی با اشاره به این مسئله که در طول مدت حضور دانش‌پذیران ایتالیایی سعی شد تا تعاملات این افراد را با ایرانیان افزایش یابد.


رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثریت این دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم سیاسی و فلسفه در کشور ایتالیا هستند این دانشگاه آمادگی کامل برای پذیرش این افراد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارد.


غنایی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم طی جلساتی با رایزن علمی – فرهنگی سفارت ایتالیا در تهران شرایطی برای علاقه مندان به تحصیل در ایران و دانشگاه فردوسی مشهد فراهم کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار