۲۶ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۳۸۴۲
farabi

دکتر حسین میرزایی با اشاره به زمان محدود باقی مانده برای ثبت اثر در سامانه الکترونیک جشنواره خاطر نشان کرد: استادان، پژوهشگران و علاقه مندان تنها ۹ روز برای ثبت اثر خود مهلت دارند و هر چه سریعتر با ثبت آثاری که در چهار سال گذشته از ابتدای فروردین ۱۳۹۱ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۴ تهیه و منتشر شده است، در این دوره شرکت کنند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، وی افزود: اقدامات برای اجرای این جشنواره با تصویب هیات وزیران و شورای سیاستگذاری جشنواره از اسفند ماه سال گذشته و دریافت آثار از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است و تا پایان تیر ماه به پایان می رسد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات درباره نحوه شرکت و ثبت نام به اینجا و برای ثبت اثر به این پیوند مراجعه کنند.


رئیس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی درباره آثار رسیده به دبیرخانه در گروه های مختلف گفت: در میان گروه های دوازده گانه  تاریخ، حقوق، علوم سیاسی، مطالعات هنر، زبان و ادبیات، علوم اجتماعی، فلسفه، مطالعات انقلاب، علوم تربیتی، علوم اقتصادی، فقه و بخش خارجی در بخش فقه و بخش علوم اقتصادی بیش از گروه های دیگر تاکنون  آثار دریافت شده است.


میرزایی با تاکید بر روند الکترونیک دریافت آثار در این دوره جشنواره یادآور شد: در این دوره از جشنواره تمام آثار اعم از طرح های پژوهشی، رساله های دکتری و پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد به صورت دیجیتال و تنها از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره دریافت می شوند.


وی افزود: از آنجایی که فایل کتاب در اختیار مولفان قرار ندارد، از این رو از این دسته از افراد پس از ثبت نام و بارگذاری فهرست و جلد کتاب خود در سامانه جشنواره، خواسته شده است تا اصل کتاب را به دبیرخانه ارسال کنند.


جشنواره بین المللی فارابی در حوزه علوم اسلامی و انسانی از سوی وزارت علوم و با مشارکت یونسکو، آیسسکو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود و دبیرخانه دائمی آن در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی مستقر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار