۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۵۶
کد خبر: ۲۷۷۲۱

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم با بیان اینکه بیش از ۵ هزار نفر از دانشجویان در جشنواره دانشجویان نمونه ثبت نام کرده اند، گفت: ۱۸ بهمن، آخرین فرصت ثبت نام است و دیگر تمدید نمی شود.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، سید ابوالحسن ریاضی گفت: استقبال دانشجویان از جشنواره بسیار خوب بوده و امیدواریم تا ۱۸ بهمن ماه که ثبت نام جشنواره تمدید شده، بتوانیم بهترین دانشجویان خود را انتخاب کنیم.


معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره دانشجوی نمونه به این آدرس و بارگزاری کلیه مدارک تحصیلی، رزومه پژوهشی و گواهی فعالیتهای فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.


وی تاکید کرد: ۱۸ بهمن ماه آخرین فرصت ثبت نام است و دیگر تمدید تمدید نخواهد شد.


ریاضی با اشاره به شرط آزمون زبان برای شرکت در این جشنواره برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PHD)  نیز افزود: شرط آزمون زبان برای این دسته از دانشجویان هنوز الزامی و پابرجاست، اما استثنائا در این دوره از جشنواره در کنار مدارک آزمون های زبان معتبر مندرج در آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه مثل TOEFL، IELTS، MSRT و MHLE، گواهی آزمون زبان دانشگاه‌های سطح یک نیز قابل قبول است.


سال گذشته انتخاب دانشجوی نمونه در دو مرحله برگزار شد، در مرحله اول دانشجوی نمونه در دانشگاه‌ها انتخاب شده و سپس به وزارتین برای مرحله کشوری معرفی می‌شدند. این امر امسال در سطح وسیع تر نسبت به سال گذشته انجام می‌شود. سال گذشته این فرایند به صورت آزمایشی بوده و برخی از دانشگاه‌ها حضور نداشتند اما امسال همه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور و آزاد هم مجاز به انتخاب دانشجوی نمونه هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار