۱۵ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۰۸۹
sire reza

sire-v-sonat-emam-reza


اولین جلسه کمیته علمی همایش اخلاق در سنت و سیره امام رضا (ع) با حضور دکتر حسن ملکی دبیر همایش و همچنین دکتر حمیدرضا بصیر و دکتر خلعتبری برگزار شد.


در این نشست به منظور تبادل نظر با اعضاء کمیته علمی همایش در جهت غنی سازی برنامه ها و محتوای علمی همایش با اساتید این حوزه تبادل نظر صورت گرفت. ضمنا همایش اخلاق در سنت و سیره امام رضا (ع) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بنیاد بین ملی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در محورهای ذیل در آبان 1395 برگزار می‌شود.


محورهای همایش: مبانی اخلاق، اخلاق بندگی، اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی، اخلاق هنجاری و علمی کاربردی، تربیت اخلاقی و اخلاق تطبیقی


زمان ارسال چکیده مقالات: تا 30 تیر 1395


زمان ارسال اصل مقالات: تا 15 شهریور 1395


زمان داوری مقالات: 15 مهر 1395


علاقه مندان می توانند آثار علمی خود را به آدرس ایمیل  دبیرخانه همایش ارسال نمایند.


razaviethics@gmail.com


علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این همایش می‌توانند به دبیرخانه همایش به نشانی خیابان کریم‌ خان زند، خیابان شهید عضدی شمالی (آبان شمالی)، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه پنجم مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۹۲۳۲۲۵ تماس بگیرند.


همچنین معاونت فرهنگی دانشگاه، از اساتید جهت ارسال مقاله به همایش ملی اخلاق در سنت و سیره امام رضا(ع) دعوت کرده است که جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر  مراجعه کنند:

farhangi.atu.ac.ir

نهایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار