۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۱۶۳۹

kongereدومین کنگره سراسری روانشناسی ایران به منظور توسعه و ترویج مبانی علمی روانشناسی، توسعه پژوهش‌ها و ارائه راه حل برای مسائل روانشناختی جامعه برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی روانشناسی، تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی در سطح ملی، ارتقای سطح دانش روانشناسی جامعه روانشناسان کشور، ترویج روانشناسی علمی در کشور، تبادل اطلاعات در زمینه آموزش روانشناسی در دانشگاه‌های کشور، تبادل اطلاعات در زمینه مسائل پژوهشی روانشناسی در کشور و بررسی مسائل و مشکلات صنفی روانشناسان کشور از جمله اهداف برگزاری دومین کنگره سراسری روانشناسی ایران محسوب می‌شوند.


محورهای این کنگره علمی شامل روانشناسی اجتماعی، روانشناسی بالینی،‌ روانشناسی تحولی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی سلامت، روانشناسی شخصیت، روانشناسی شناختی، روانشناسی صنعتی و سازمانی،‌ روانشناسی با نگاه به مسائل فرهنگی و بین فرهنگی، روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه، نوروسایکولوژی و روانشناسی فیزیولوژیک، روانشناسی ورزش، روانشناسی و اعتیاد، روانشناسی یادگیری و یادگیری الکترونیکی، روانسنجی و مشاوره  (خانواده، شغلی، مدرسه، توانبخشی) است.


مقالات برگزیده در این کنگره در مجله‌های علمی پژوهشی «پژوهش در سلامت روانشناختی» و «روانشناسی شناختی» و مجله  علمی ترویجی «پژوهشهای تربیتی» به چاپ خواهد رسید.


بر اساس اعلام دبیرخانه کنگره،  ۳۰ خردادماه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال چکیده مقالات و  10 تا 20 شهریورماه نیز زمان ارزیابی و اعلام نتایج داوری مقالات است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنگره به نشانی ncp.khu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار