۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۱۲۵۳

ardo jahadi


 این مسابقه با هدف استفاده از استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی روابط عمومی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا و به نقل از مهر، از دانشجویان آشنا به امور گرافیکی دعوت شده است پوستر اطلاع‌رسانی «اردوهای جهادی» سال ۱۳۹۵ را حداکثر تا تاریخ ۲۸ خردادماه بر اساس توضیحات اعلام شده طراحی کرده و علاوه بر شرکت در این مسابقه دانشجویی، گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ جهادی بردارند.


موارد قابل توجه در طراحی پوستر به این ترتیب اعلام شده است.


عنوان پوستر: «اردوهای جهادی دانشگاهیان»، توضیح این‌ که به پوسترهایی که این عنوان را با تایپوگرافی زیبا طراحی کنند امتیازی ویژه تعلق می‌گیرد.


این اردوها منحصر به دانشگاه‌های علوم پزشکی نیست و اردوهای جهادی با زمینه‌های عمرانی، علمی و آموزشی، بهداشتی و درمانی، پژوهشی، دینی و مذهبی را شامل می‌شود لذا در پوستر درج شود: در زمینه‌های عمرانی، علمی و آموزشی، بهداشتی و درمانی، پژوهشی، دینی و مذهبی.


در پوستر در مکانی مناسب درج شود: دانشجویان علاقمند به شرکت در این اردوها می‌توانند جهت ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت به نشانی سایت معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس مراجعه نمایند.


مهلت ثبت‌نام در اردوها: از اول تیرماه تا ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۵ است.


دانشجویان شرکت کننده در این مسابقه می‌توانند پوسترهای‌ خود را حداکثر تا روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری به پست الکترونیکیm.memari@behdasht.gov.ir  ارسال کنند.


به دانشجویانی که رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کنند به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ هزارتومان هدیه نقدی از سوی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت  تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار