۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۱۰۰۶

tavakoli


به گزارش عطنا و به نقل از فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 امروز یکشنبه 23 خردادماه است و داوطلبانی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند باید سریع‌تر اقدام کنند.


وی با بیان اینکه تا ساعت 8 امروز یکشنبه 23 خردادماه تعداد 91 هزار و 572 نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند، گفت: اطلاعیه در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنما و کدرشته محل‌های جدید بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان باید با توجه به این اطلاعات برای ثبت‌نام اقدام کنند.


توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند نیز تا امروز یکشنبه 23 خرداد مهلت دارند که برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در صورت پذیرش برای 70 کدرشته محل این دوره‌ها در مجموع 233 هزار و 641 نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است که تاکنون 59 هزار و 164 نفر ثبت‌نام کردند.


توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که ظرفیت پذیرش برای این 50 رشته در مجموع 66 هزار و 730 نفر است.


شایان ذکر است؛ آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای 20 کدرشته‌محل با آزمون در روز جمعه 22 مرداد ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار