۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۰۹۵۸
bime pasargad

IMG_1596


معاون اداری و مالی دانشگاه علامه طباطبائی، از ثبت قرارداد با بیمه پارسیان، به منظور بهبود وضعیت «بیمه‌ی تکمیلی درمان» کارکنان این دانشگاه خبر داد. در همین خصوص، مدیر اداری و مالی دانشگاه هم جزئیات این طرح (تعداد بیمه شدگان، انواع بیمه و شرایط آن) برای سال 95 را تشریح کرد.


به گزارش عطنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمدرضا ویژه گفت: به منظور ارتقای سطح خدمات بهینه و ثابت نگه داشتن حق بیمه پرداختی از سوی کارکنان و با توجه به بررسی ها و مذاکرات به عمل آمده با شرکت های مختلف ارائه دهنده این خدمات، قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95 با شرکت بیمه پارسیان منعقد شد.


معاون اداری و مالی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به سیاست توسعه و کیفی تر شدن خدمات رفاهی و انجام بررسی های مختلف در انعقاد این قرارداد، ادامه داد: بر این اساس استفاده از خدمات بیشتر با پرداخت حق بیمه مناسب، در این قرارداد مورد توجه قرار گرفت و اجرایی گردید.
وی افزود: با توجه به مذاکرات و بررسی های به عمل آمده با دانشگاه های دیگر تهران، می توان گفت در حال حاضر وضعیت بیمه تکمیلی درمان دانشگاه علامه طباطبائی در موقعیت مناسبی قرار دارد و امیدواریم با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه شاهد رضایت مندی همکاران باشیم.IMG_1608(1)


 در این خصوص، مدیر امور اداری دانشگاه نیز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بیمه از سوی سازمان تصریح کرد: بیمه مکمل درمان، یکی از اصلی ترین خدمات رفاهی است و به همین دلیل ارائه خدمات بهینه و کیفی تر از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به پرداخت 50 درصد حق بیمه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه با تصویب در هیات رئیسه دانشگاه افزود: تلاش شد همکاران شاغل و به خصوص بازنشستگان از امکان ثبت نام غیر حضوری بهره‌مند گردند.


محمود مرتضائی‌فرد گفت: با راه اندازی سامانه ثبت نام در سیستم اتوماسیون اداری، امکان نام نویسی، ترمیم و تایید این فرایند بدون مراجعه حضوری به اداره رفاه فراهم گردید.
وی ضمن تقدیر از همکاری امور عمومی دانشکده ها در اطلاع رسانی زمان ثبت نام خاطرنشان کرد: تا کنون 1933 عضو علمی و اداری شاغل و 401 عضو بازنشسته در طرح شماره یک (بدون سقف ) و 355 عضو علمی و اداری شاغل و 56 عضو بازنشسته در طرح شماره 2 ثبت نام نمودنده اند.
مرتضائی فرد با اشاره به دو طرح در بیمه تکمیل امسال مثل سال گذشته، ادامه داد: در طرح شماره یک، بیمه شونده با پرداخت حق بیمه کمتر در هزینه های درمانی خود با یک سقف تعهدات از سوی شرکت بیمه کننده مواجه است در صورتی که در طرح شماره دو بیمه شونده با پرداخت مبلغ حق بیمه بیشتر در استفاده از خدمات تکمیلی بدون محدودیت بوده و بر اساس تعرفه های مصوب از سوی بیمه مرکزی هزینه های انجام شده را دریافت می دارد.
مدیر امور اداری ضمن دعوت از همکاران برای ملاحظه مفاد قرارداد بیمه تاکید کرد: نهایت تلاش به منظور نظم در فرآیند تحویل اسناد پزشکی به نمایندگان بیمه، ثبت مدارک و نیز حضور پزشک معتمد بیمه در دانشگاه انجام شده است و امیدواریم با همکاری شرکت بیمه پارسیان در انجام تعهدات مورد نظر و نیز مسائل مورد تاکید دانشگاه، روند پرداخت هزینه ها در کوتاه ترین زمان انجام شود.
مرتضائی فرد در پایان این گفتگو افزود: به منظور استمرار و توسعه خدمات رفاهی بررسی هایی به منظور بیمه عمر و سرمایه گذاری مکمل ( بازنشستگی دوم ) و نیز بیمه مکمل تکمیلی در حال بررسی کارشناسی است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در این زمینه نیز اخبار خوبی را به اطلاع همکاران برسانیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار