۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۰۶۶۶

به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، ثبت آثار در پایگاه اینترنتی هشتمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از واحد اطلاع‌ رسانی و تبلیغات دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌ المللی فارابی، مهلت ارسال آثار استادان، محققان و دانشجویان حوزه علوم انسانی که از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز شده است تا پایان تیرماه ادامه دارد.


علاقه مندان می توانند آثار خود شامل: گزارش نهایی پژوهش، پایان نامه و کتاب های خود را که بیش از 4 سال از تالیف آن نگذشته باشد را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند. بر اساس اعلام دبیرخانه جشنوراه، در این دوره از جشنواره تمام آثار اعم از طرح های پژوهشی، رساله های دکتری و پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد به صورت دیجیتال و تنها از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره دریافت می شوند.از آنجایی که فایل کتاب در اختیار مولفان قرار ندارد، از این رو از این دسته از افراد پس از ثبت نام و بارگذاری فهرست و جلد کتاب خود در سامانه جشنواره، خواسته شده است تا اصل کتاب را به دبیرخانه ارسال کنند.


این جشنواره بین المللی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناتوری و با مشارکت سازمان های یونسکو، آیسسکو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود و دبیرخانه دائمی آن در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی مستقر است.


پوستر فارابی(1)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار