۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۰۵۳۴
Nematollahi---01

 

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به برگزاری روز اول امتحانات در این دانشگاه، گفت: ساعت امتحانات را در دو دانشکده به خاطر ماه مبارک رمضان تغییر دادیم.


دکتر نادر نعمت‌اللهی در گفت‌‌وگو با خبرنگار عطنا، درباره آغاز امتحانات پایان نیمسال دوم 94-95، افزود: یک سری دستور‌العمل‌ به دانشکده‌ها ابلاغ‌شده ‌است که اساتید حتماً باید در محل برگزاری امتحان حضورداشته باشند.


وی با بیان اینکه مشکل خاصی در اولین روز برگزاری امتحانات در دانشگاه گزارش نشده است، اظهار داشت: در هر دانشکده یک نماینده برای بررسی وضعیت امتحانات انتخاب کردیم که به‌صورت روزانه وضعیت را بررسی می‌کند تا اگر مشکلی باشد به‌سرعت برطرف شود.


معاون آموزشی دانشگاه علامه درباره ثبت نمرات امتحانات، گفت: در نیمسال دوم تحصیلی مسئله ما در ثبت نمره‌ها، مربوط به دوره کارشناسی است و ما باید نفرات برتر را به سازمان سنجش اعلام کنیم. به همین منظور تاریخ اعلام نمرات را طبق دستورالعمل به دانشکده‌ها ارسال کرده و تا 20 تیر اساتید فرصت دارند، نمرات را ثبت کنند.


وی با اشاره به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان با ایام امتحانات دانشگاه علامه طباطبائی، خاطرنشان کرد: دو دانشکده امتحانات 8 صبح را به 8 و 30 دقیقه انتقال دادند تا دانشجویان راحت‌تر در جلسه امتحان حضور یابند. همچنین دانشکده ادبیات، امتحانات در ساعات بعدازظهر را به ساعات صبح منتقل کرد تا در ماه مبارک رمضان دانشجویان با توجه به گرمی هوا با مشکلی مواجه نشده و بتوانند امتحانات خود را با موفقیت به پایان برسانند.


نعمت‌اللهی در زمینه تداخل امتحانات با ماه مبارک رمضان، افزود: دانشجویان با آرامش خاطر در جلسه امتحانات حضور پیدا کنند. امسال به خاطر ماه رمضان کمی حساسیت وجود دارد که چاره‌ای نیست و سال آینده نیز امتحانات همین‌گونه برگزار می‌شود.


گفتنی است، امتحانات نیمسال دوم سال 95 و 96 با ماه مبارک رمضان هم‌زمانی دارد و از سال 97 امتحانات بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار